אכזבה ב'מגדל אור'

נתניהו ביטל ביקורו ב'קמחא דפסחא' של הרב גרוסמן

שעה קלה לפני הביקור המתוכנן ב'קחמא דפסחא' של הרב יצחק דוד גרוסמן במחנה סירקין, הודיעה לשכת ראש הממשלה כי בוטל הביקור של נתניהו ורעייתו בשל צורך שנוצר לדון בנושא מסויים (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
לפיד והרב גרוסמן, אמש (צילומים: דוברות 'יש עתיד')

אכזבה במוסדות 'מגדל אור': שעה קלה לפני הביקור המתוכנן, הודיעה לשכת ראש הממשלה כי בוטל הביקור שתוכנן להבוקר במחנה סירקין בפתח תקווה עם הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן.

קרא עוד:

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה היו אמורים לבקר הבוקר ב'קמחא דפסחא' שמארגן רבה של מגדל העמק הרב גרוסמן ולהשתתף בהכנת וחלוקת סלי מזון עבור משפחות נזקקות לקראת חג הפסח.

לדברי גורמים בלשכה הסיבה לביטול הינה טכנית וקשורה לעובדה שנוצר אצל ראש הממשלה הצורך לדון ולטפל בנושא מסויים.

בלשכה מכחישים כל קשר לכך שהביטול הפתאומי של הביקור התרחש בשל ביקורו המתוקשר והיחצני של יו''ר יש עתיד יאיר לפיד אמש במקום.

צפו: הרב גרוסמן עם יאיר לפיד (צילום: דוברות 'יש עתיד')

כזכור, עורר אמש ביקורו של לפיד סערה עקב טענות עסקנים חרדיים על החיבוק שמוענק ללפיד לאחר פגיעתו הקשה בעולם התורה והישיבות במהלך הקדנציה האחרונה וכי מדובר בפרס והכרה רשמית שאינם מגיעים לו ועלולים לעשות נזק במאבק הציבורי החרדי בו ובגזרותיו.

לפיד עצמו ניצל כמובן את ההזדמנות התקשורתית שנקלעה לידיו והגיע יחד עם פעילי התנועה שלבשו חולצות ממותגות עם סמלי יש עתיד ואף הצטלם עם חייל חרדי מסולסל פאות לצידו של הרב.

מנגד הרב גרוסמן עצמו הבהיר כי הזמין את לפיד כפי שהזמין את 120 חברי הכנסת האחרים וכי הוא נאמן למסורת אהבת ישראל לה הוא מחנך לקבל כל אדם בנועם ובסבר פנים יפות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר