פרשת דרעי

יום שלישי ברציפות: שלמה דרעי נחקר באזהרה

עו"ד שלמה דרעי, אחיו של השר אריה דרעי, נחקר בשעה זו במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה במסגרת הפרשה לחשדות לשחיתות של יו"ר ש"ס, זו הפעם השלישית ברציפות (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
עו"ד שלמה דרעי (פלאש 90)

חקירה פלילית: עו"ד שלמה דרעי נחקר בשעה זו (חמישי) בפעם השלישית ביחידה הארצית לחקירות הונאה, במסגרת חקירת פרשת יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

דרעי נחקר בחשד לשחיתות - לכאורה - שלו ושל אחיו השר אריה דרעי. חשדות הנמצאות תחת איסור פרסום. גם בתו של שלמה דרעי נחקרה שלשום במסגרת הפרשה.

שמו של דרעי הותר אמש לפרסום לבקשתו. "אין לי מה להסתיר", אמר.

ב"הארץ" דווח השבוע כי "בין השאר נבדקת עסקה של מכירת מגרש על ידי דרעי לאותו גורם (שלמה דרעי). מדובר במגרש שעליו נבנו חמש דירות שעלותן כיום היא כ-15 מיליון שקלים. עסקת המכירה דווחה על ידי דרעי לרשויות, אולם כעת נבדקת אמינות הדיווח. כמו כן המשטרה בודקת אם המקורב וילדיו הם אכן הבעלים או שמדובר היה בחוזה פיקטיבי לכאורה".

בסוף השבוע התראיין שלמה דרעי לעיתון 'מקור ראשון' ואמר: "לדעתי מדובר במהומה על לא מאומה שהתחילה בחוסר הבנה והמשיכה בהטעיה מצד כמה עיתונאים...".

על בית הנופש בספסופה אמר האח שידוע בכינוי "מומו": "את רוב הכסף עבור הווילה המשפחתית בספסופה אני העברתי. מישהו מעלה על דעתו שאני אומר שעזרתי לבנות שם את הבית מבלי שיהיו העברות כספיות רשומות מצדי? אני לא טמבל...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר