חקירה פלילית

אריה דרעי: "גורמי אכיפת החוק פועלים ביושר ובנאמנות"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס לחקירה נגדו ואמר כי הוא ממתין לסיום החקירה וממשיך בסדר היום כרגיל. "אין לי ספק שגורמי אכיפת החוק עושים את עבודתם ובודקים כל דבר", אמר (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי, היום (צילום: פלאש 90)

לאחר שלוש חקירות של אחיו עו"ד שלמה דרעי, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מתייחס בצהריים (חמישי) לחקירה המתנהלת נגדו ביאח"ה ואומר כי הוא ממשיך בסדר יום רגיל וכי הוא סומך על רשויות החוק.

דרעי התייחס לחקירה במהלך נאום שנשא בגני התערוכה, לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בטקס הרמת כוסית לרגל חג הפסח של מרכז השלטון המקומי.

בפתח דבריו אמר דרעי: "אין זה סוד שאני עובר ימים לא קלים אבל אני והצוות שלי, גם במשרד הפנים וגם במשרד הפריפריה, הנגב והגליל, עובדים כרגיל מבוקר עד לילה. ישיבות, סיורים וברוך השם גם הרמות כוסית לרגל החג".

"אמרתי מהרגע הראשון", המשיך דרעי, "אהיה מוכן לענות לכל שאלה מכל גוף של גורמי אכיפת החוק ואני חוזר על זה כאן שוב".

יו"ר ש"ס הבהיר כי אין לו טענות נגד הרשויות: "אין לי ספק שגורמי אכיפת החוק פועלים ביושר ובנאמנות, עושים את עבודתם ובודקים כל דבר".

"אני אמתין לסיום החקירה בשקט ובסבלנות ובעזרת השם...", סיים דרעי.

כפי שדווח מוקדם יותר ב"כיכר השבת", עו"ד שלמה דרעי נחקר הבוקר בפעם השלישית ביחידה הארצית לחקירות הונאה. דרעי נחקר בחשד לשחיתות - לכאורה - שלו ושל אחיו השר אריה דרעי. חשדות הנמצאות תחת איסור פרסום. גם בתו של שלמה דרעי נחקרה שלשום במסגרת הפרשה.

שמו של דרעי הותר אמש לפרסום לבקשתו. "אין לי מה להסתיר", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר