פסק זמן תורני

בלעדי: השיעור של בכירי האוצר ושר הבריאות יעקב ליצמן

בלשכתו של סגן שר האוצר יצחק כהן מתכנסת לה לאחרונה קבוצה מצומצמת של בכירים באוצר לשיעור תורני ביהדות מפי השר יעקב ליצמן. "לא מדברים על עבודה ולא על פוליטיקה" (ברנז'ה, אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בתקופה האחרונה מתקיים שיעור יהדות קבוע במשרד האוצר, אליו נאספים קבוצה מצומצמת של אנשים, שמנהלים את המשק והכלכלה הישראלית, שפורשים מסדר יומם העמוס והתובעני, לטובת לימוד והעמקה בערכי היהדות.

השיעור הייחודי נערך בלשכתו של סגן שר האוצר איציק כהן, בו משתתפים מעוסק בנושאים הקשורים ליהדות ומסורת, הגות ומחשבת ישראל. את השיעור מוסר בקביעות שר הבריאות יעקב ליצמן, שמסביר בשפתו הציורית-חרדית, סוגיות ותחומים הנוגעים להלכה ומורשת, כשבכירי האוצר לוקחים חלק פעיל בדברים הנאמרים בו, שואלים ודנים ומיישבים ביניהם את הדברים.

בתמונה שמתפרסמת לראשונה ב"כיכר השבת" נראים בין היתר המשנה למנהל רשות המיסים ערן יעקוב, מנכ"ל משרד האוצר שי באבד, ראש אגף התקציבים אמיר לוי, סגן שר האוצר ח"כ יצחק כהן ובראש השיעור שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן.

אחד ממשתתפי השיעור הקבוע, אמר ל"כיכר השבת" כי המפגש הקבוע חף משיח פוליטי "לא מדברים על עבודה ולא על פוליטיקה. אנו מתנתקים קצת מהעיסוק השוטף לטובת התעמקות בנושאים ערכיים ועניני יהדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר