שוברת שתיקה

איך טראמפ הגיב לתהליך הגיור של בתו איוונקה? האזינו

בתו של המועמד הרפובליקני הצבעוני לא הרבתה להתייחס לתהליך הגיור שלה, אבל עכשיו היא עשתה את זה: בעימות של CNN היא סיפרה על התמיכה של אביה: "זה הועיל מאוד לתהליך" (אקטואליה)

טראמפ הבת, משלנו (צילום: שאטרסטוק)

במהלך עימות שערכה רשת CNN האמריקנית לפני הבחירות המקדימות בניו יורק, התארחו בני משפחותיהם של המועמדים, שענו לשאלות. מי שנכחה בין היתר בשידור היא בתו של המועמד הרפובליקני המוביל, דונאלד טראמפ - איוונקה מארי, שהתגיירה.

(הקלטה: מתוך CNN)

בין השאלות שנשאלו ילדיהם של המועמדים הרפובליקנים, סטודנט יהודי דתי שאל את בתו של טראמפ, "איך אביך הגיב להחלטתך להתגייר, מה הוביל אותך להחלטה הזו ואיך אביך הגיב לכך"

בתו של טראפ, שלא התייחסה לסוגיה בפומבי מעולם, הגיבה באופן מפתיע ואמרה כי "זו החלטה מאוד אישית ואני נוטה שלא לדבר על כך בפומבי, אבל אבי תמך בהחלטה שלי. הוא מכיר אותי והוא סומך על שיקול דעתי. כשאני עושה החלטות אני עושה זאת לאחר מחשבה מרובה, אני לא עושה החלטות ללא מחשבה עמוקה".

"אני מעריכה את התמיכה של אבי, מכיוון שהחלטות כאלו בדרך כלל לא מתקבלות בקלות, וזה היה קשה בהרבה במידה והיו ויכוחים. הוא מאמין בי, הוא אוהב את בעלי והוא מאוד קשור אליו וזה הועיל מאוד לתהליך. הוא בהחלט תמך בי בהחלטה זו כמו בהחלטות אחרות שעשיתי במהלך השנים" הוסיפה איוונקה מארי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר