כשהילד היתום מחה דמעה מעיני אברהם פריד

"במהלך עשרות שנים של הופעות וביקורים במקומות מרגשים בעולם, אני חייב לומר לך הרב וולף..." נשנק קולו של ענק הזמר החסידי אברהם פריד, כאשר ילד מבית היתומים באודסה מנגב לו את הדמעות (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילומים: sergey mamay)

"במהלך עשרות שנים של הופעות וביקורים במקומות מרגשים בעולם, אני חייב לומר לך הרב וולף.." נשנק קולו של ענק הזמר החסידי אברהם פריד, כאשר ילד מבית היתומים באודסה מנגב לו את הדמעות. האירוע אירע ביום שני האחרון, לאחר הופעה מרגשת בקהילה היהודית באודסה, כאשר פריד הגיע לבית היתומים המקומי של חב"ד באודסה.

(באדיבות המצלם)

"הקונצרט היה מדהים ומפתיע, אך הסיור הזה מרטיט, מרגש ומחזק אותי הרבה יותר ממה שראיתי בימי חיי. אתה חושב שהילדים התרגשו? אני התרגשתי והתפעלתי הרבה יותר מהם..." סיכם פריד את הביקור, כשהילד שעל ידיו מוחה לו את הדמעה.

בית היתומים בו ביקר פריד מיועד לילדים מאודסה ודרום אוקראינה הפועל תחת מוסדות חב"ד באודסה, ונכון להיום מתגוררים בו למעלה מ-120 ילדים.

פריד הוזמן למקום על ידי השליחים הרב אברהם וחיה וולף בכדי לחגוג עם שני ילדים שציינו יום הולדת 3 - אברהם שהופרד מאמו כשהיה רק בן 7 ימים, ויעקב שהתחיל לחיות בבית היתומים כשהיה בן שנה, לאחר שאמו נרצחה.

הילדים ליוו את האורח והראו לו היכן הם גרים ולומדים, והאורח מצדו סעד עם הילדים, שר ורקד איתם, הפתיע אותם במתנות ושיחק איתם שעה ארוכה. שיאו של הביקור הגיע, כשהילדים ביקשו מפריד שישיר להם את "תחזיק חזק עלה קטן שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר