אסון בבאר שבע

ילד כבן ארבע נהרג לאחר שנפל מחלון ביתו

ילד כבן ארבע נפל בצהריים מחלון ביתו, באחת הקומות העליונות של הבניין, ברחוב שאול המלך בבאר שבע, ונחבל קשות בראשו. לאחר מאצי החייאה הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שם נפטר (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

ילד כבן ארבע נפל בצהריים (ראשון) מחלון ביתו ברחוב שאול המלך בבאר שבע, נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים, שם נקבע מותו.

מתנדבי איחוד הצלה וחובשי מד"א ביצעו בילד פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים סורוקה במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה.

עם הגיעו לבית החולים סורוקה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הילד לאחר שמאמצי ההחייאה כשלו. נסיבות המקרה בבדיקת משטרת ישראל.

עמית מרגולין מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בילד שסובל מחבלה קשה בראשו לאחר שנפל מגובה מחלון ביתו באחת הקומות העליונות של הבניין. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהעבירה אותו לבית החולים סורוקה במצב אנוש".

חובש בכיר במד"א רונן גריזק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו ברחבת הבניין ילד כבן 4 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח ופינינו אותו לבית חולים תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 14:52 נמסר למד"א מרחב נגב על פעוט שנפל מגובה ברחוב שאול המלך בבאר שבע. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה פעוט כבן שלוש במצב קשה תוך כדי פעולות החייאה.

תיעוד דרמטי: תינוק נפל מקומה חמישית וניצל (צילום: CEN, דרך יוטיוב)

ממשטרת ישראל נמסר כי בעקבות דיווח אודות ילד כבן 4 שנפל מקומה 8 בבניין ברחוב שאול המלך בבאר שבע ופונה במצב אנוש לבית החולים סורוקה, הוקפצו למקום שוטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר