קרב פוליטי

ליברמן: "נתניהו נלחץ ויורה לכל עבר"

נתניהו תקף את ליברמן שחבר לאיימן עודה כדי להפיל את ממשלת הימין, בתגובה, ליברמן עולה להתקפה וטוען כי נתניהו נלחץ ויורה לכל עבר. "האיש מקיסריה מכנה את האיש מנוקדים שמאל" (חדשות)

אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר 'ישראל ביתנו', תוקף הבוקר (שני) בחריפות את ראש המשלה בנימין נתניהו ואומר כי גיחך על דבריו אמש וכי הלחץ קשה לנתניהו.

באירוע הרמת כוסית לכבוד פסח, תקף נתניהו את ליברמן, ואמר כי "אני רואה שאתם רואים מעת לעת את הניסיונות הבלתי פוסקים להפיל את הממשלה בראשותנו. יש מי שאפילו חובר לאיימן עודה, מי שמציג את עצמו כימני וחובר לאיימן עודה להחליף את ממשלת הימין בממשלת שמאל קיצוני. זה לא יקרה. כדי שזה לא יקרה אנחנו צריכים לגלות אחדות פנימית".

בתגובה, תוקף בחזרה ליברמן וכותב בדף הפייסבוק שלו כי "שמעתי אתמול את דבריו של נתניהו נגדי וגיחכתי: האיש מקיסריה מכנה את האיש מנוקדים שמאל".

ליברמן: "נתניהו ראוי לפרס נובל בשרלטנות פוליטית" (צילום: דניאל אליאור - ynet)

"אותו איש שרק לפני שבועיים היה כפסע מצירוף מפלגת העבודה לממשלתו. אותו נתניהו שמשנה את דעותיו מיום ליום, בהתאם לכיוון הרוח. צר לי על נתניהו, כנראה שהלחץ קשה לו", עקץ ליברמן.

ליברמן הוסיף וכתב כי "הממשלה צרה ואי-אפשר להרחיבה, הסקרים לא טובים, המציאות זו לא תכנית כבקשתך אז הוא נלחץ ויורה לכל עבר. אבל היסטריה זו לא תכנית עבודה, חבל. אני מקוה, אדוני רה"מ, שתנצל את החג הקרוב לנוח ולהירגע קצת ושלמרות הכל יהיה לך פסח כשר ושמח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר