"האויב מנסה להציג הישג"

החמאס על המנהרה שנחשפה: "רק טיפה בים ממה שהכנו"

בתגובה לחשיפת מנהרת הטרור בישראל, אומרים בארגון החמאס כי מדובר בטיפה בים ממה שהכינו. בתוך כך, הפלסטינים מדווחים על פעיל ביחידת המנהרות של החמאס שעצור בידי ישראל (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

בתגובה לחשיפת מנהרת הטרור בשטחי ישראל, אומרים בצהריים (שני) בארגון החמאס כי מדובר בטיפה בים וטוענים כי ישראל מסתירה חלק מהפרטים בנוגע למנהרה.

בהודעה הרשמתי של הזרוע הצבאית של החמאס נמסר כי "מה שהוכרז על ידי ישראל הוא רק טיפה בים ממה שהכינה ההתנגדות כדי להגן על העם הפלסטיני, על מקומותיו הקדושים, על אדמתו ועל אסיריו".

"אחרי הביקורת הגדולה כלפי ההנהגות הצבאיות והפוליטיות של ישראל", נמסר בהודעה, "ואחרי האימה שבה חיים תושבי עוטף עזה, הודיעה ישראל כי חשפה מנהרה מזרחית לעיר רפיח אך לא העזה לפרסם את כל הפרטים ואת האמת לבני עמה".

עוד נמסר כי "האויב מנסה להציג הישג כדי לכסות על האימה בה הוא שרוי. לאויב הציוני לא היה האומץ לפרסם את כל הפרטים בנוגע למנהרת ההתנגדות. אנו שומרים את הזכות לפרסם את כל המידע אותן מסתיר האויב הציוני בזמן המתאים".

המנהרה שנחשפה לפני שבועיים במרחק של כמה מאות מטרים מגדר הגבול ודבר מציאתה הותר לפרסום הבוקר, נחפרה בעומק של כשלושים מטרים. כוחות צה"ל השמידו אותה באופן מבוקר.

בתוך כך, כלי תקשורת פלסטינים מדווחים כי פעיל ביחידת המנהרות של החמאס עצור בידי ישראל. מדובר במחמוד ג'אסר עוואד אל-עטאונה, המכונה סאמי עטאונה, תשוב מחנה הפליטים ג'בליה.

בשבועות האחרונים דיווחו כלי תקשורת פלסטינים על היעלמותו אולם לא ברור אם הסגיר עצמו לידי ישראל או שנעצר על ידי כוחות צה"ל.

לפי דיווחי הפלסטינים הוא ערק משוורת החמאס והסגיר עצמו לידי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר