האזינו לרגעי הדרמה

השיחה למד"א: "יש פה מלא פצועים מדממים"

עוברת אורח שנסעה בנתיב המקביל לזה בו אירע הפיגוע באוטובוס קו 12 של אגד בשכונת תלפיות בירושלים, דיווחה למד"א על המראה המזעזע: "מלא פצועים מדממים". כך זה נשמע ברגע האמת (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

טרור האוטובוסים חוזר לירושלים: עוברת אורח שנסעה בנתיב המקביל לזה בו אירע הפיגוע באוטובוס קו 12 של אגד בשכונת תלפיות בירושלים, חייגה למד"א ודיווחה להם על פיגוע הטרור, כך זה נשמע ברגע האמת.

עוברת אורח: יש פה פצועים אני רואה. אני פשוט בנתיב השני, אני רואה את החלון של האוטובוס מרוסק, אני רואה אנשים פצועים פה. השמשה הקדמית מרוסקת, הוא פשוט מולי, קו 12 של אגד. פצועים שירדו מהאוטובוס. אנשים שלא יודעת, אני לא יכולה לראות שום דבר. החלונות בצד מפוצצים - גם כן. אני רואה בחור אחד פצוע, אבל בטוחה שיש עוד".

"אני פשוט תקועה פה בפקק, אני מדווחת לך מה שאני רואה, אני - שוב - לא יודעת להגיד לך מה קורה, אני לא יכולה לראות כי אני לא יכולה לצאת מהרכב, מישהו פה חוסם את הכביש".

היא ממשיכה ומתארת: "הזכוכיות של האוטובוס התנפצו ועברו לצד השני, את צרכה לקרוא לאמבולנס. ואני לא יודעת אם זה היה פיצוץ, אני לא יודעת, יכול להיות שזה היה פיצוץ. . מדווחים על פיצוץ בחלק האחורי של האוטובוס, פיצוץ, יש פה המון פצועים, פיצוץ בחלק האחורי של האוטובוס".

מוקדנית: אוקי, תקשיבי רגע, תסתכלי, יש פצועים במקום? מדממים?

עוברת אורח: יש מלא פצועים מדממים במקום, גברת.

מוקדנית: כמה פצועים בערך?

עוברת אורח: לא יודעת כמה פצועים. 20 איש יש כאן, לפחות אני חושבת.

מוקדנית: כמה אנשים ראית שוכבים פצועים שלא יכולים ללכת?

עוברת אורח: אני כבר לא שם כי המשטרה מפנה. אני ראיתי שם אישה שוכבת פצועה עם דם על הרגליים. ראיתי אנשים מסתובבים, יכול להיות שבצד השני של האוטובוס יש עוד. אני לא יכולה לדעת".

מוקדנית: אוקיי, אנחנו בדרך לשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר