הקרב על הקול החרדי • צפו והאזינו

תשדיר באידיש קורא: "דאנאלד טראמפ איז די בעסטע"

ההיערכות בשכונות החרדיות בניו יורק לקראת הבחירות שיתקיימו היום במסגרת המירוץ לנשיאות עולות שלב. תשדיר באידיש קורא להצביע לטראמפ ודב הייקינד רק מבקש שיצאו להצביע (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האזינו לתשדיר באידיש בעד טראמפ (באדיבות גואיש אינסיידר) (צילום: שאטרסטוק)

הפריימריז לנשיאות ארה"ב: ההיערכות בשכונות החרדיות בניו יורק לקראת הבחירות הפנימיות שיתקיימו היום (שלישי) במסגרת המירוץ לנשיאות ארה"ב עולות שלב.

תומכיו של איל ההון דונלד טראמפ, המועמד המוביל במפלגה הרפובליקנית, פרסמו ג'ינגל בחירות קליט בשפת האידיש הקורא לציבור החרדי להצביע למועמד הססגוני.

בתשדיר המבוסס על ניגון חסידי קורא הקריין בשפת האידיש למצביעים לפעול למען בחירתו של טראמפ והוא ינוגן היום על מערכות הכריזה של הפעילים בריכוזים החרדיים.

צפו: דב הייקינד משכנע לצאת ולהצביע (צילום: דף הפייסבוק של Dov Hikind)

"טייערע אידען, דאנאלד טראמפ איז די בעסטע קאנדידאט פאר אונז חרדישע אידען", (יהודים יקרים הצביעו לדונלד טראמפ טראמפ הינו המועמד הטוב ביותר ליהדות החרדית. הוא יפעל למען הצרכים שלנו)" נאמר בתשדיר.

בתוך כך יצא אמש חבר בית המחוקקים דב הייקינד אל רחובות שכונת בורו פארק במאמץ לשכנע את התושבים המקומיים להצביע בבחירות הפנימיות.

"הקול שלכם חשוב, לא משנה אם אתם במפלגה הרפובליקנית או במפלגה הדמוקרטית, צאו לממש את זכותכם ותשפיעו", ביקש הייקינד מהאזרחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר