הותר לפרסום

חולייה של "החזית העממית" תכננה לחטוף מתנחל מהר ברכה

השב"כ עצר את חוליית המחבלים שביצעו את פיגוע הדקירה בהר ברכה, במהלך החקירה נחשפה חוליית מחבלים שתכננה לבצע פיגוע חטיפה בישוב הר ברכה והכינה מקום מסתור עבור החטוף (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה ( צילום: ויסאם השלמון / FLASH90)

הותר לפרסום: חוליית מחבלים של ארגון הטרור "החזית העממית" תכננה לחטוף מתנחל יהודי מהר ברכה בכדי להתמקח על שחרור אסירים פלסטינים.

בתחילת החודש שעבר בוצע פיגוע דקירה בעמדת שמירה צבאית, סמוך ליישוב הר ברכה בשומרון, במהלכו נפצעו שני חיילי צה"ל באורח קל ובינוני.

היום הותר לפרסום, כי בפעילות משותפת של שב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל, נעצרו מספר פעילי טרור, תושבי הכפר עראק בורין, הסמוך לשכם, החשודים בביצוע פיגוע הדקירה.

בחקירתם בשב"כ, שניים מהעצורים, קטינים כבני 15, הודו כי ביצעו את פיגוע הדקירה במטרה למות "מות קדושים".

בחקירתם עלתה מעורבותו של קטין נוסף בפיגוע אשר הודה בחקירתו במשטרת ישראל במעורבות בפיגוע הדקירה יחד עמם.

בין יתר העצורים, נחשפה חולייה נוספת, שחבריה הודו בתכנון פיגועים כנגד מתיישבים מהר ברכה.

סעד חוסאם עאהד פקיה, יליד 1986, מזוהה עם ארגון הטרור של "החזית העממית לשחרור פלסטין". מחקירתו עלה כי תכנן לבצע, ביחד עם מאלכ קאדוס, פיגוע חטיפה של מתיישב מהר ברכה, לצורך מיקוח על שחרור אסירים. כהכנה לפיגוע הכין מקום מסתור, וכן אמצעי אזיקה. בנוסף, עלה כי תכנן פיגוע דקירה וחטיפת נשק מחיילי צה"ל.

מאלכ פאתח אסמאעיל קאדוס, יליד 1991, מזוהה חמאס. מחקירתו עלה כי תיכנן לבצע פיגוע ירי לעבר חיילי צה"ל ופיגוע נוסף במתווה של דקירת חיילים וחטיפת נשקם. מחקירת הקטין השלישי , בן 14, עלה כי היה מעורב גם הוא בפעילות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר