בבית הנשיא ארזו קמחא דפסחא לנזקקים • צפו

האולם הגדול של בית הנשיא הרגיל באירוח אירועים רשמיים וחגיגיים המה הבוקר (שלישי) במאות ידיים עובדות שעסקו באריזת חבילות לנזקקים עבור ארוחת חג הפסח • צפו בתיעוד (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילומים: תומר רייכמן, לע"מ)

האולם הגדול של בית הנשיא הרגיל באירוח אירועים רשמיים וחגיגיים המה הבוקר (שלישי) במאות ידיים עובדות שעסקו באריזת חבילות לנזקקים עבור ארוחת חג הפסח.

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, הצטרף לעובדי בית הנשיא באריזת חבילות מזון למשפחות נזקקות לקראת חג הפסח בשיתוף ארגון 'לקט ישראל' ומתנדביו.

לצד העובדים והמתנדבים ארזו חבילות מזון גם מנכ"ל בית הנשיא, הראל טובי, יו"ר ומייסד 'לקט ישראל' ג'וזף גיטלר ומנכ"ל הארגון גידי כרוך.

ריבלין אמר למתנדבים: "זה הבית של עם ישראל, של כולנו יחד, ויפה כל כך בעיני שבזמן זה, של מועד וחג, זמן בו עלינו לדאוג לכל בני העם שלנו לקראת חג הפסח, אנו מתכנסים כאן בבית העם, על מנת לקיים ולהמשיך לקיים את מצוות הערבות ההדדית. זה לא חסד, זו החובה שלנו כחברה וזו דרכנו לקיים אותה".

הנשיא פנה ליו"ר לקט ישראל ואמר: "הבאת חובה זו לידי גיבוש מעשי שאין דומה לו, וכל העם בישראל צריך לבוא ולומר לך תודה רבה על היוזמה שהתחילה ברכב קטן. במצב בו אנחנו דואגים כולם יחד לכל אלו שצריכים סיוע כזה או אחר והיום גם אני והנכד שלי, ועובדי המשכן כולם, הגענו לכאן לעזור."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר