מנדלבליט דחה את בקשת פואד לעיכוב ההליכים בעקבות מצבו הרפואי

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הודיע כי החליט לדחות את בקשתו של השר לשעבר בנימין בן אליעזר לעיכוב ההליכים הפליליים נגדו בעקבות מצבו הרפואי. "אין הצדקה", קבע (חדשות)

בנימין בן אליעזר (צילום: פלאש 90)

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הודיע כי החליט לדחות את בקשתו של השר לשעבר בנימין בן אליעזר לעיכוב ההליכים הפליליים נגדו בעקבות מצבו הרפואי.

בהודעת היועץ המשפטי נכתב כי "לאחר שבחן את מכלול נסיבות העניין, לרבות חומרת המעשים המיוחסים למר בן אליעזר, נסיבות ביצועם והאינטרס הציבורי בקיום ההליך, לא מצא היועץ המשפטי לממשלה כי יש במצבו הרפואי, שהיועץ המשפטי לממשלה איננו מקל בו ראש, ובנימוקים שפורטו בבקשה מטעמו כדי להצדיק את עיכוב ההליכים הפליליים במקרה זה".

צפו: כך נראתה הכספת הסודית של פואד (צילום: מתוך חדשות 2)

בשבוע שעבר הגיב פואד בן אליעזר לראשונה לכתב האישום שהוגש נגדו, וטען כי "אירועים שלמים נמחקו מזכרונו". עורכי דינו השיבו בתגובה לכתב האישום כי "פואד סבל מטראומה גופנית ונפשית קשה כאשר נפל למשכב במרץ 2011. תקופה זו - במהלכה היה מצוי שמונה ימים במצב של קומה, תלוי בין חיים ומוות - היוותה תקופת שבר והובילה לתהפוכות רבות בחייו של פואד אשר הצריכו תקופת הסתגלות משמעותית, שבאופנים רבים לא הסתיימה גם במועד הגשת תשובה זו. מאז ועד היום, ישנה התדרדרות מתמדת במצבו הבריאותי וכיום חייו מוטלים על בלימה".

לפני מספר שבועות חשפה המשטרה לראשונה תיעוד מפתיחת הכספת הסודית שהחזיק בן אליעזר בסניף בנק דיסקונט בו נמצאו למעלה מ-600,000 דולרים, לאחרונה הגיש בנו של פואד בקשה להשבת הכסף לאחר שטען כי הכסף שהוסתר בכספת היה שייך לו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר