לאחר המחאה

המחבל שרצח את אברהם חסנו יואשם ברצח

שבוע לאחר שהפרקליטות הודיעה למשפחת חסנו כי המחבל שדרס את אב המשפחה למוות יואשם רק בהריגה, היום הודיעו נציגי הפרקליטות כי קיבלו את ערר המשפחה והמחבל יואשם ברצח (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אברהם חסנו (צילום: דוברות קרית ארבע)

בעקבות המחאה: הפרקליטות הצבאית הודיעה היום (שלישי) למשפחתו של אברהם חסנו הי"ד שנרצח בפיגוע דריסה סמוך לקריית ארבע בעיצומה של "אינתיפדת הסכינים", כי המחבל שנמלט לשטחי הרשות ונלכד כעבור חודשים - יואשם ברצח ולא בהריגה.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעו נציגי הפרקליטות למשפחתו של חסנו כי המחבל יועמד לדין רק באשמת הריגה ולא באשמת רצח, משפחתו של חסנו הגישה לפרקליטות הצבאית ערר על ההחלטה והודיעה כי תילחם על כך. אלמנתו רותי מסרה אז כי היא "מרגישה שרצחו את בעלה שוב".

הלוויתו של אברהם חסנו (צילום: הצלה יו"ש, ישיבה תכונית אור עתניאל ומועצת הר חברון)

פרקליט המשפחה מסר לפני זמן קצר כי הוא "שמח לבשר שהצדק קיבל חיים חדשים היום. לאחר ישיבות אין סופיות עם הפרקליטות, צלילה לעומק החומרים והבנת התמונה באופן עמוק הבינו בפרקליטות את טעותם ושינו את התביעה מהריגה לרצח כפי שבאמת היה וכפי הראוי".

"אני מוסר כאן את תודתי והערכתי לכל האנשים שפעלו יחד איתנו בעניין ולמשפחה היקרה שסבלה כה רבות ונלחמה למען הצדק. כעת, שלב חדש לפנינו ונעשה הכל על-מנת שהמחבל הנאלח יימק בכלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר