החרדים יצאו להצביע

"טייערע אידן, טעד קרוז!": צפו בניו יורק בוחרת

אחרי טראמפ, גם טד קרוז זוכה לכרוז בחירות בשפת היידיש. "זה לא הזמן כעת לניגונים או בדיחות, זה הזמן לבחור בטעד קרוז" נכתב במודעות שהופצו בשכונות החרדיו בניו יורק. צפו בתיעוד (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הבחירות בניו יורק (צילום: ג'ואיש אינסיידר ושאטרסטוק)

הבחירות הפנימיות במדינת ניו יורק נפתחו הבוקר (שעון ארה"ב) וגם בשכונות החרדיות ניכרת התכונה, זאת בצל המאבק על דפוס ההצבעה של הקול החרדי לו יש משקל דומיננטי בפרימריז הנוכחיים.

מתברר, כי לא רק המועמד המוביל במפלגה הרפובליקנית דונלד טראמפ השקיע בתשדירי בחירות וג'ינגלים בשפת האידיש. מודעות בשפה זו הקוראות לבחור דווקא במתמודד טד קרוז מעטרות בשעות האחרונות את לוחות המודעות בבורו פארק ווליאמסבורג. תומכי קרוז אף הפיצו קריאה בשפת האידיש הקוראת להצביע עבורו.

טופס הצבעה (צילום: ג'ואיש אינסיידר)

"יהודים יקרים. זה לא הזמן כעת לניגונים או לבדיחות. זהו הזמן לבחור בטד קרוז. מדובר בזמן של הכרעה. טד קרוז תמיד עמד לימין היהודים. גם בתור נשיא הוא יהיה חבר וידיד טוב של העם היהודי וידאג לצרכים של חינוך רווחה ובריאות. כעת ערב פסח זה הזמן לדאוג לעתיד ילדינו ולבחור לטד קרוז".

ברחובות השכונות החרדיות נוסעים רכבים ועליהם כרוזים ושלטים הקוראים להצביע למעומדים השונים. במקביל, אגודת ישראל באמריקה פרסמה מכתב רשמי לציבור בו היא קוראת לצאת ולהשתתף בבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר