תשדיר שנוי במחלוקת

ח"כ אראל מרגלית: "פישלנו כי תקפנו את מנשקי המזוזות"

ח"כ אראל מרגלית ממשיך בעידוד התפקדות למפלגת העבודה, מכה על חטא: "פישלנו כי תקפנו את מנשקי המזוזות במקום לנשק אותם" ומכוון את האש נגד הליכוד והימין הקיצוני: "אפסים". וידאו (חדשות)

(צילום: מתוך הקמפיין)

ח"כ אראל מרגלית שיצא לאחרונה בקמפיין נרחב לעידוד התפקדות למפלגת העבודה (כיום "המחנה הציוני"), מכה על חטא במסגרת תשדיר חדש שהעלה הערב ואומר: "פישלנו, כי תקפנו את מנשקי המזוזות במקום לחבק אותם".

הוא מכוון את האש כלפי הימין, הליכוד וארגוני הימין "לה-פמליה" ו"להבה", ומכנה אותם בכינויים חריפים. "כיכר השבת" נאלץ לצנזר חלק מהביטויים שהופיעו בסרטון המקורי, מסיבות ברורות.

"עאלק מחוברים" הוא אומר על נציגי הליכוד, "אני דאגתי לפריפריה בשבוע כמו שמירי רגב לא תדאג לה כל החיים שלה. כשהקמתי חברות לא הלכתי להרצליה פיתוח, אלא עשיתי את זה עם צעירים בירושלים, בבאר שבע ובקרית שמונה. והליכוד בינתיים? רק דיבר וצרח וגנח".

הסרטון זכה לתגובות שונות ברשת. העיתונאי עמית סגל צייץ בטוויטר: "לא זוכר לאחרונה סרטון תעמולה בוטה יותר של פוליטיקאי ישראלי".

פעיל השמאל יריב אופנהיימר צייץ: "'ביבי שיחרר הכי הרבה מחבלים ומסר שטחים'. זאת הביקורת של אראל מרגלית על הממשלה. אז מה המסר? שביבי שמאלני מדי? כשאין אידיאולוגיה אין מנהיגות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר