צפו בווידאו

חבר 'המועצת' הגר"י זילברשטיין: "אני רוצה לשבח את צה"ל"

הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר 'המועצת', הפתיע בשיעורו השבועי כאשר הודיע כי הוא רוצה לשבח את צה"ל. הסיבה: אפשרו לחיילים להשתתף בשיעור תורה. ומה אוכלים החיילים בשיעור? (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(מתוך 'קול הלשון'; תמונה: שוקי לרר)

הגאון רבי יצחק זילברשטיין, רבה של שכונת רמת אלחנן וחבר מועצת גדולי התורה של "דגל התורה", שיבח בשיעורו השבועי את צה"ל על דאגתם לחיילים החרדים בכך שדואגים לשלחם לשיעור תורה אותו הוא מוסר בפניהם.

הגר"י זילברשטיין הדגיש כי החיילים החרדים אינם אוכלים את האוכל המוגש בפניהם בשיעור וכי צה"ל דואג להם לאוכל מהצבא שכשרותו מהדרין מן המהדרין, כמו כן סיפר כי ישנה שמירה אדוקה מסביב לבנין בשעת השיעור כמו סביב מחנה צבאי.

"אני רוצה לשבח את צבא הגנה לישראל, אני מאוד מאוד משבח", אמר הרב זילברשטיין. "הם נתנו אפשרות לארבעים חיילים לבוא ולהשתתף בשיעור".

לשאלת אחד מהנוכחים: "הרי כל שנה זה ככה", ענה הגר"י זילברשטיין: "וכי בגלל שכל שנה זה ככה לא מגיע להם תודה רבה?".

הרב זילברשטיין המשיך בדבריו ואמר כי "בכל שנה הצבא נותן לנו מאה חיילים, השנה זה הצטמטם לארבעים, כי כנראה שאי אפשר. אז ארבעים חיילים יבואו, וזה מאוד מעניין; יש שמירה מבחוץ בשעת השיעור כמו על מחנה צבאי, אתם צריכים לראות את זה. והחיילים לא אוכלים את המזון שאנחנו נותנים".

"מה פתאום", הדגיש הרב זילברשטיין בהתפעלות, "שולחים להם לשיעור משלוח מזון מיוחד במינו".

להערת אחד הנוכחים כי המזון שנשלח על ידי צה"ל הינו "מהודר", הגיב הרב זילברשטיין כי זה לא סתם מהדרין, זה "מהדרין מן המהדרין".

"הם מקבלים בשר בהכשר הכי טוב בעולם", אמר הגר"י זילברשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר