אלוף פיקוד דרום: "חמאס מכין את עצמו למלחמה"

אלוף פיקוד דרום אייל זמיר התייחס בכנס בשדרות לחשיפת המנהרה והאפשרות שישראל תגיע לסבב נוסף עם חמאס ואמר כי "חמאס מכין את עצמו למלחמה. הוא לא בונה גני שעשועים" (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
האלוף זמיר (במרכז) עם הרמטכ"ל איזנקוט בגבול עזה (צילום: דובר צה"ל)

אלוף פיקוד דרום אייל זמיר התייחס הבוקר (רביעי) בכנס בעיר שדרות לחשיפת המנהרה והאפשרות שישראל תגיע לסבב נוסף עם חמאס ואמר כי "חמאס מכין את עצמו למלחמה. הוא בונה מנהרות. הוא לא בונה גני שעשועים".

לדבריו: "אנחנו במאמץ שיטתי לאיתור מנהרות. ניסיונות חמאס ידועים לנו. יש תהליך למידה משמעותי ופיתוח יכולות. אם חמש יעשה טעות, הוא ישלם מחיר כבד. המנהרות של חמאס יהפכו למלכודת מוות". לגבי פתרון אפשרי אמר זמיר כי "הפתרון הכולל יהיה בהקמת מכשול ואנחנו בשלבים מתקדמים".

זמיר הוסיף ואמר כי "בעזה יש מצוקה אזרחית, לה אחראי חמאס. פשעי המלחמה של חמאס נמשך גם היום, כשחמאס שנמצא במצוקה כלכלית מטיל מיסים דרכונים על האוכלוסייה ומשתמש בחומרים שנכנסים מישראל לשיקום הכוח שלו. הארגון מכין עצמו למלחמה, וממשיך לפעול מתוך סביבה אזרחית. חובתנו להתכונן למלחמה מתוך הבנה שהמציאות עלולה להשתנות. התוכניות שלנו כבר מוכנות".

יו"ר 'ישראל בתינו' אביגדור ליברמן בחר לתקוף את ממשלת נתניהו ואמר: "המדיניות שלה מסכנת את תושבי הדרום. שמענו אינספור פעמים שחמאס אינו מעוניין בהסלמה ובד בבד קביעה שהעימות הוא בלתי נמנע. אם מדינת ישראל צריכה לחכות בסבלנות עד שחמאס ישלים את בניין הכוח שלו, ישקם ויכפיל את המערך הרקטי ויצטייד בכלי טיס?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר