חוגגים פסח על פסגת הר הזיתים

בחול המועד הקרוב חוגגים את הפסח בהר הזיתים במופע מרכזי ומרהיב בהשתתפות עידן עמדי, הכוכב העולה ישי ריבו וישי לפידות כוכב הזמר החסידי, של הוועד להגנת הר הזיתים. זה הזמן לצאת מעבדות לחירות. זה הזמן לחגוג את הפסח בהר הזיתים (פסח)

כיכר השבת | מקודם |
נוף ירושלים מהר הזיתים (צילום: שאטרסטוק)

ביום שני, חול המועד פסח-י"ז בניסן (25.4.16) יתקיים המופע המרכזי לכל המשפחה ברחבת מלון שבע הקשתות על פסגת הר הזיתים בירושלים.

במהלך היום יופיעו על בימה אחת מקהלת הילדים פרחי ירושלים בניצוחו של חנן אביטל. הרכבים מוזיקליים, כלי מיתר וכלייזמרים, במופע המרכז ישתתפו כוכב הזמר החסידי ישי לפידות , הכוכב הנולד עידן עמדי, והמופע המרכזי של הכוכב העולה ישי ריבו.

במהלך היום יתקיימו סיורים מודרכים בהר הזיתים לכל המשפחה, הכניסה ללא תשלום.

האירוע יתקיים במעמד שרת התרבות והספורט חה"כ מירי רגב וראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת יחד עם יוזמי האירוע יו"ר הועד להגנת הר הזיתים מר אברהם לובינסקי.

הוועד הבינלאומי שהוקם במטרה להגן על הר הזיתים, מקיים לאורך השנה מעקב מתמיד אחר הנעשה בהר הזיתים, כאשר המתנדבים בארץ עוסקים כל העת בפעילויות להגברת הביטחון בהר.

הודות לפעילות הוועד צומצמו לאחרונה האירועים הביטחוניים בהר, אולם בוועד להגנת הזיתים מדגישים כי פעילותם תימשך עד להשגת הביטחון המרבי לכל מי שחפץ לבקר בהר.

לרגל האירוע המיוחד הגיעה לארץ משלחת של חברי הועד להגנת הר הזיתים. יו"ר הועד אברהם לובינסקי: "כשותפים ביוזמה לקיום האירוע אנו מודים לשרת התרבות מירי רגב על התמיכה ביום מיוחד זה, כולנו תקווה כי אירוע זה יהפוך למסורת ויתקיים מדי שנה לטובת אלפי המבקרים בהר הזיתים. אנו נמשיך לעקוב ולפעול שכל יהודי יוכל לעלות להר הקדוש בבטחה.

שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב: "אתרי המורשת עומדים במרכז התפריט התרבותי שאנו מקדמים ותומכים בו בכל ימות השנה ובאירועי פסח בפרט. הר הזיתים הוא אתר מורשת שלצערי נשכח בשנים האחרונות ולכבוד הוא לי לתמוך בתחיית מורשתו במהלך חג החירות. קבורים בו אנשי תרבות, אנשי רוח ומדינאים שמהווים את המורשת התרבותית העשירה של עם ישראל ותחייתו היא חלק מהמדיניות אותה אני מובילה אשר בראשה החירות לצרוך תרבות על כל גווניה. אני שמחה להזמין את כל הציבור לחגוג עמנו את מורשת ישראל בהר הזיתים."

לפרטים: שמוליק 050-2255424.

יו"ר הוועד אברהם לובינסקי (צילום: Marabu.pr)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר