אשקלון: מפלגה חדשה תנסה לנגוס בחרדים ובחילונים

בשבועות הקרובים, צפויים להכריז מספר גורמים באשקלון על הקמת מפלגה חדשה, בה יהיו שותפים חרדים וחילונים כאחד, שתנסה לפגוע בכוחן של המפלגות החרדיות והחילוניות בעיר (חדשות, בארץ)

משה ברדא | כיכר השבת |
אשקלון (צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

פרסום ראשון: בשבועות הקרובים, צפויים להכריז מספר גורמים באשקלון על הקמת מפלגה חדשה, בה יהיו שותפים חרדים וחילונים כאחד, שתנסה לפגוע בכוחן של המפלגות החרדיות והחילוניות בעיר, כך נודע ל"כיכר השבת".

בראש העומדים מאחורי הקמת המפלגה נמצא שלמה אילוז, דמות מוכרת בעיר, בעיקר בקרב הציבור החרדי. בשבועות האחרונים נעשו פניות מצד העומדים מאחורי הרעיון לשורה של דמויות מוכרות בעיר בכדי לגייסם למפלגה.

היו"ר המיועד הוא דני רחמים, והמפלגה החדשה תעמיד בראש שורת העדיפויות שלה את נושא החינוך הבלתי פורמלי והספורט. מה שעשוי לקרוץ אולי לבוחרים החרדים, הוא החינוך הבלתי פורמלי בו לטענת רבים בעיר צריך להיעשות שינוי.

"אנחנו מאמינים שבשבוע-שבועיים הקרובים נצהיר רשמית על פתיחת המפלגה" אמרו גורמים חרדים שפעילים למען הרעיון בשיחה עם "כיכר השבת".

"סגרנו עם דני רחמים דברים ברורים, במידה ואנו ניכנס לתוך המועצה כל ההבנות יסוכמו מראש וזה יהיה חלק מההסכם הקואליציוני".

כזכור, ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני נמצא בהרחקה מתפקידו בעקבות חקירה שמתנהלת כנגדו, מי שכעת ממלא את מקומו בעיר הוא אפי מור.

מתנועת דגל התורה בעיר נמסר בתגובה: "אנו נגבש עמדה מתי שראש העיר יילך הבית, לבנתיים הוא לא הולך, עוד מוקדם לדבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר