המתח, השירה והזכייה • צפו בגמר

תיעוד ענק • מוטי רוטמן - ניצח את הסרטן ואת 'הקול הבא'

אלפי בני ישיבות ואברכים התקבצו בבנייני האומה בירושלים לגמר "הקול הבא" המשודרת ברדיו 'קול חי' • צפו בתיעוד ענק מהגמר - השירה, המתח, הביצוע המיוחד ורגע הזכייה של מוטי רוטמן (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילומים: רוני מטס, רדיו 'קול חי')

בבנייני האומה בירושלים, אל מול קהל של אלפי בחורי ישיבות ואברכים, נערך אמש (שלישי) גמר תוכנית הריאליטי הראשונה למגזר החרדי - 'הקול הבא', ששדורה ברדיו 'קול חי'.

בתום ערב מלא דרמות ותהפוכות המתמודד מוטי רוטמן הוכרז כ"קול הבא במוזיקה היהודית". רוטמן שהפעים את צוות השופטים בקולו המיוחד עוד משלב האודישנים, עשה זאת גם אתמול. בביצוע מדהים לשיר 'עוד ישמע' של ר' שלמה קרליבך הוא כבש את ליבם השופטים ומאות אלפי המאזינים והצופים.

"תודה לך ה'", אלו היו המילים הראשונות של רוטמן שזכה לתשואות אדירות מהקהל באולם.

צפו: ביצוע הגמר של מוטי רוטמן לשיר "עוד ישמע"

התוכנית 'הקול הבא' הופקה ע"י המפיק דוד פדידה עבור התוכנית מוצ"ש חי ברדיו קול חי והונחתה ע"י מנחם טוקר.

אל הגמר שנערך אמש הגיעו שישה מתמודדים: ראובן בקר, שמואל הררי, משה חדד, יוסי מארק, אביגדור רוט ומוטי רוטמן שזכה לבסוף בתואר הנכסף.

רגע מרגש היה לאחר רגע הזכייה כשרוטמן הודה לבורא עולם וחשף את סיפור חייו. מתברר שלפני שנים ספורות הוא חלה בסרטן והיה בין חיים למוות וב"ה החלים והשתקם וכעת הוא סוגר מעגל עם סיפור מרגש שכזה.

אל המקום השני הגיע המתמודד ראובן בקר שהפתיע שוב ושוב את השופטים והקהל באמצעות כוח הרצון והנחישות להצליח ובאמצעות הביקורת שקיבל מהשופטים הוא השתפר והתקדם עד שכבש את המקום השני והמכובד.

במהלך הערב ביצעו המתמודדים ביחד ולחוד את מיטב השירים במוזיקה היהודית ומאות אלפי המאזינים והצופים דירגו את בחירתם ובחרו, כאמור, את מוטי רוטמן כמנצח הגדול של העונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר