מה עושים בחול המועד עם הילדים באזור המרכז

אתר "כיכר השבת" גאה להגיש בפניכם פרויקט תיירות נרחב לימי חול המועד פסח תשע"ו בשיתוף "טלחופש" אתר התיירות המוביל למגזר החרדי והדתי. אז מה עושים עם הילדים בחול המועד? זה השאלה שעולה עם צאת החג הראשון. ואנו כאן בשביל לענות לכם על שאלה זו! והפעם באזור המרכז (תיירות)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יחצ)

לפני שיצאנו ליום טיול ובילוי בצפון, תושבי המרכז קפצו אתמול לביקור בירושלים והם דורשים שהטיול היומי יהיה באזור המרכז קרוב לבית, הצטרפו אלינו ליום בילוי אקסטרים עם מבחר אטרקציות במרכז, חוויה מובטחת!

לפתוח את הבוקר במישור החוף כשכולם מלאים באדרנלין עם פארק האטרקציות ים כרמל שביער עופר הממוקם על ההר בלב הטבע, עם תצפית מרהיבה אל הים ויערות הכרמל. פארק מתקני אקסטרים באדרנלין גבוה. מגלשת הרים מהירה, מסלול אבובים יבש, טרמפולינה בנג'י, אומגה, קיר טיפוס, סנפלינג, מסלול חבלים באוויר, סדנאות גיבוש מיוחדות לחברות וקבוצות ועוד ועוד. במקום הוקמה מסעדה כשרה שלא תצאו רעבים אחרי האקסטרים האין סופי.

למחזיקי כרטיס ההטבות של טלחופש 10% הנחה ברכישת כרטיסים. לתיאום הגעה מראש ולהזמנות: (072-3362144)

קפצנו לסיור בחווה של חוה בקיבוץ חפץ חיים אטרקציה המתאימה לכל גיל, שם נשמע את המבטא הפורטוגזי המתגלגל של הברזילאים, נבלה יום שלם בחווה חקלאית, נלמד על שיטות חקלאות מודרניות והיי טקיות ונפגוש חיות חווה שונות.

למחזיקי כרטיס ההטבות של טלחופש 15% הנחה ברכישת כרטיסים. להזמנות (072-3362137)

לא וויתרנו על חוויה מיוחדת בפארק הקופים שביער בן שמן המציע לכל המשפחה חווית טבע קסומה, היכרות עם עולם הקופים המרתק, ג'ימבורי ענק, ספורט אתגרי, פינת יצירה וביקור בכפר האפריקאי שהקופים השתלטו עליו.

להזמנות ותיאום הגעה: (072-3362146)

כשהשמש יצאה מנרתיקה ביקרנו ביום מהנה במקום ממוזג מרכז המבקרים של יקבי בנימינה נלמד על דרכי ייצור היין, נשתתף בסדנאות מודרכות מלהיבות בנושאי אלכוהול ויינות, המבוגרים מרגישים מחוברים לעולם היין והילדים מרגישים בעננים שהם מבינים ביינות כמו אבא.

הזמנות ותיאום הגעה: (072-3362140)

סיומו של כל טיול או יום כייף צריך ויכול להסתיים בהפלגה משפחתית מלהיבה באחת מהיאכטות המפוארות של מועדון היאכטות SEA – GAL שיא גל במרינה בהרצליה. נצא לים עם סקיפר צמוד, נקפוץ להתרעננות בלב הים ונהנה ממוסיקה טובה ומספורט ימי ואולי אולי, נפגוש להקות דולפינים בים הפתוח.

למחזיקי כרטיס ההטבות של טלחופש מבצע מיוחד, גלשן עמידה sup ב200 ש"ח (במקום 300 ש"ח). להזמנות ותיאום הגעה: (072-3362110)

חוה״מ פסח זה זמן מצוין לטיולים ולימי כייף ופינוק לילדים ולהורים, תכננו לכם טיולים באזור ירושלים והמרכז, ממחר תתכוננו כי אנחנו יוצאים לצפון!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר