מה עושים עם הילדים בפסח בירושלים? – חלק א'

אתר "כיכר השבת" גאה להגיש בפניכם פרויקט תיירות נרחב לימי חול המועד פסח תשע"ו בשיתוף "טלחופש" אתר התיירות המוביל למגזר החרדי והדתי. אז מה עושים עם הילדים בחול המועד? זה השאלה שעולה עם צאת החג הראשון. ואנו כאן בשביל לענות לכם על שאלה זו! והפעם באזור ירושלים (תיירות)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יחצ)

בחוה״מ הילדים בחופש, ההורים לא עובדים ונוצרת הזדמנות לזמן איכות של איחוד המשפחה. הרגע הקשה ביותר להורים זה לתכנן טיול שיתאים לכל הגילאים ובעיקר שגם ההורים יוכלו ליהנות ולהשתחרר.

אנחנו סללנו עבורכם מסלולי טיול בכל רחבי הארץ על מנת שכל בני המשפחה ייהנו וירגישו שהחופש מנוצל וכולם יחזרו הביתה מרוצים ומלאי סיפוק.

היכן מתחילים טיול עם הילדים בירושלים ?

לכל משפחה ירושלים שלה. אבל אין משפחה שלא תתחיל לטייל בחג בלי תפילה או ביקור בכותל המערבי, בחוה״מ יש גם מצוות עליה לרגל לכותל אבל גם את הדרך לכותל הפכנו לטיול.

מחנים את הרכב באזור תחנה מרכזית בכניסה לירושלים, או לחלופין מגיעים עם אוטובוס לתחנה מרכזית וצועדים לעבר התחנה של הרכבת הקלה. הנסיעה ברכבת היא במחיר נסיעה רגילה פנים עירונית, כל 6 דקות מגיעה רכבת לרציף.

בזמן ההמתנה תוכלו לצפות בהופעה חיה וחינמית בכלי זמרים ומקהלת פרחי ירושלים.

בנסיעה של פחות מעשר דקות מגיעים לתחנת הרכבת בכיכר ספרא, יורדים בתחנה וצועדים יחד עם מאות יהודים דרך שער יפו לעבר מבואות העיר העתיקה של ירושלים, צועדים בסמטאות ומגיעים לכותל המערבי, לאחר התפילה אפשר להמשיך את הטיול בירושלים.

חלק מהמשפחות אוהבים בעלי חיים ומוכרחים לטייל בגן חיות התנכ״י. וחלק משפחות אוהבות לבלות עם הילדים בגנים פורחים עם טבע מושקע ופסטורלי, הם יעדיפו לטייל ולבלות שעות של כיף במרחבי גן הפעמון היפהפה, שבו גם שפע מתקני משחק ותיאטרון מיוחד לילדים ובגן בית הכרם המשתרע על פני קילומטר של מרחבי דשא ופינות חמד.

ואיך אפשר לטייל בירושלים בלי ביקור חובה בשוק מחנה יהודה (מחניודה בפי הירושלמיים). זמן קסם בין דוכני הירקות והפירות, הפיצוחים והגבינות, התבלינים, הדגים והבשרים. בין הדוכנים תופתעו לגלות מסעדות ביסטרו כשרות למהדרין ובתי קפה שבהם אפשר לשבת בכיף על כוס קפה ומאפה כשרים לפסח, לספוג את אווירת השוק ולהרגיש לרגע ירושלמיים.

הצעה נוספת מתחילה בסיור קצר בפארק עמק הצבאים בירושלים שנפתח לפני שנה. הפארק הקסום משתרע על 250 דונם בלב ירושלים, בין שכונות מגורים וכבישים סואנים, ובו עדר צבאים משוטטים להם בשלווה באופן חופשי בטבע.

בפארק, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, חמש בריכות טבעיות ומלאכותיות, שני נחלים זורמים, עמדות תצפית על ציפורים ומכרסמים, בתי גידול טבעיים לחיות בר, אי מלאכותי שגשרי עץ מחברים אותו לגדה, גולת הכותרת החגיגה למבוגרים ולילדים.

הכניסה לפארק חופשית וחינמית, הפארק ממוקם סמוך לצומת פת הרצוג, כאשר הכניסה לעמק מתחתית רחוב שחל.

צוות טלחופש, ריכז עבורכם שורה של אטרקציות ואתרים בירושלים, המתאימים למשפחות עם ילדים ומקיימים פעילויות מיוחדות לחג פסח.

מחפשים אטרקציה שתגלה לכם את יופייה של ירושלים ?

בואו להתנסות בטיולי סגווי. סגווי הוא כלי רכב חשמלי ידידותי לסביבה המופעל באמצעות תנועות גופו של הרוכב. חברות טיולי הסגווי: סגווי ירושלים – 072-3362155 ו – סגווי עיר דוד – 072-3362149 מציעות טיולים מודרכים בטיילות ארמון הנציב ותצפיות אל הנוף עוצר הנשימה של ירושלים, מדבר יהודה וים המלח וביקור באתרים מרכזיים לאורכה של העיר.

לפני היציאה לדרך ייערך תרגול קצר כיצד יש לרכב על הסגווי והמשתתפים יצוידו בקסדה, בירכיות, מגני מרפקים ובקבוקי שתייה. אין צורך ברישיון נהיגה או בניסיון קודם ברכיבה על סגווי, כרטיס ההטבות של טלחופש יעניק לכם 10% הנחה לטיול הסגווי.

ואם כבר להכיר את ירושלים, אוטובוס התיירים האדום המפואר שגגו פתוח לשמיים, האוטובוס כבר מחכה לכם לסיור. סיטי תור קו 99, אוטובוס הטיולים של עיר הקודש ירושלים, העובר בכבישים ואתרים ברחבי העיר ומאפשר לנוסעים להכיר וליהנות מהסברים מוקלטים במגוון שפות. כל נוסע יקבל זוג אזניות אישיות לשמיעת ההסברים. (סיטי תור – 072-3362145).

בקרו גם בגן הוורדים הפורח בשלל צבעים, בסמוך לכנסת ישראל ובגנים הבוטניים היפהפים, טיילו ברחובותיה של ירושלים וחפשו את אריות האבן. סביב ירושלים מעיינות קסומים שכיף לשכשך ולהתרענן בהם. משלטי קרבות מלחמת השחרור, חאן השיירות, יער ירושלים, פארק קנדי ועוד.

יצאתם מרוצים מהטיול הראשון? תכינו הרבה מרץ כי אנו מתכננים לכם עוד טיולים לימים הבאים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר