מה תעשו עם הילדים באזור ירושלים – חלק ב'

אתר "כיכר השבת" גאה להגיש בפניכם פרויקט תיירות נרחב לימי חול המועד פסח תשע"ו בשיתוף "טלחופש" אתר התיירות המוביל למגזר החרדי והדתי. אז מה עושים עם הילדים בחול המועד? זה השאלה שעולה עם צאת החג הראשון. ואנו כאן בשביל לענות לכם על שאלה זו! ירושלים חלק ב' (תיירות)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יחצ)
לא חייבים לנסוע רחוק מהבית בכדי לחוות יום כייף, גם באזור ירושלים יש מספיק מקומות מאתגרים ומעניינים, והפעם טיול אקסטרים או טיול נוסטלגיה לבחירתכם.

אם יש לכם זוג אופניים, חבשו קסדות ונצא לדרך.

טיול אופניים ביער בן שמן. מגוון מסלולים המאפשרים לכל רוכב בכל רמה ובכל גיל לעסוק בתחביב הנהדר הזה. היער משתרע על פני שטח כולל של כ-21 אלף דונם ונפרש משני צדי כביש 443. ביער בן שמן שלושה מסלולי רכיבה לאופני שטח.

המסלול הכחול: מסלול רכיבה באורך של כ-10.5 ק"מ המתאים לרוכבים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם רכיבת אופני ההרים.

המסלול האדום: מסלול רכיבה באורך של כ-24 ק"מ עם טיפוס מצטבר של כ-450 מ', מסלול המיועד לרוכבים בעלי ניסיון ברמה בינונית ומעלה אורכו והטיפוס המצטבר שבו דורשים יכולת פיזית וטכנית גבוהה יותר.

המסלול הירוק: מסלול רכיבה הנמצא בצד הצפוני של היער, והוא המסלול החדש והאתגרי, המסלול מתאפיין במגוון מעברים טכניים מאתגרים ולכן גם מתאים לרוכבים ברמת רכיבה בינונית ומעלה. ואורכו כ-11 ק"מ.

אם אתם מחפשים משהו יותר מאתגר, בהרי ירושלים סמוך לבית שמש חברת 'ג׳יפ ברמה' חברה חרדית לאטרקציות וליום כייף, החברה מתמחה לאתגר את יום הטיול ולנצלו במלואו, ללא צורך בנסיעות למרחקים וטלטולים שונים.

החברה מספקת שירותי טיול בג'יפים באזור הררי ואל מול נוף פראי של הרי ירושלים והשפלה, הסיור חוצה אתרי תיירות, מעיינות מים, מערות וחורבות, ומקומות היסטוריים לעם היהודי. בנוסף אטרקציות לפי הזמנה: טיולי אופני הרים, גלישה מצוקים (סנפלינג), ירי למטרות בשטח, פארק חבלים אתגרי, אומגה. הפעילות בתיאום אישי לגילאי המטיילים, רק תתקשרו מראש לתאם ויהיה לכם יום כייף מלא אקסטרים 072-3725954.

אם אתם אוהבים נוסטלגיה במיטבה תבואו לביקור ב'מחסן של סבא' במושב בית מאיר, סבא יעקב לוקח את אורחיו למסע קסום בזמן ובהיסטוריה של החיים בארץ ישראל מאז ימי התנ"ך, דרך ראשית ההתיישבות והקמת המדינה ועד ימינו-אנו תתקשרו לתאם מראש 072-3385402.

במרחק נסיעה של 10 דקות מירושלים, מרכז מבקרים בו מעשירים את הידע על עולם היין ותהליך ייצור היין בעולם המודרני של היום ונחשפים לתהליך המורכב של עולם היין לפני מאות שנים עוד לפני עולם הטכנולוגיה, במהלך הסיור יוצגו בפניכם שלושה מייצגים ייחודיים בשפות שונות: עברית, אנגלית, צרפתית, רוסית, גרמנית וספרדית.

במהלך הסיור ניתנת הדרכה על תהליך ייצור היין החל משלב נטיעת הכרמים דרך הבציר ועד לשלב הייצור באמצעות מיצג חדשני. וכמובן טעימות יין ממיטב היינות המיוצרים במפעל.

מסע בין היקב הקדום ליקב המודרני בכפר העברי הקדום – אתר ארכאולוגי הכולל מערות, בתי בד ויקבים עתיקים.

הסיור מתאים למשפחות עם ילדים בכל הגילאים, לזוג רומנטי שאוהב יינות, ולכל אחד שאוהב את עולם היין או מי שרוצה לאהוב ועדיין לא התחבר ליין איכותי. לתיאום מראש : 0723263827.

גם באזור ירושלים מצאנו לכם אטרקציות לכל הגילאים תמשיכו לעקוב אחרי מסלולי הטיולים בטלחופש לחג הפסח כי למחר תצטרכו לארוז תרמילים ולצאת מאזור ירושלים.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר