מה עושים עם הילדים באזור אשדוד

אתר "כיכר השבת" גאה להגיש בפניכם פרויקט תיירות נרחב לימי חול המועד פסח תשע"ו בשיתוף "טלחופש" אתר התיירות המוביל למגזר החרדי והדתי. אז מה עושים עם הילדים בחול המועד? זה השאלה שעולה עם צאת החג הראשון. ואנו כאן בשביל לענות לכם על שאלה זו! והפעם לקחנו אתכם ל.. אשדוד (תיירות)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יחצ)
אחרי שביקרנו בדרום הרחוק חזרנו קצת קרוב יותר למרכז שגם תושבי אשדוד והסביבה יקבלו יום כייף בסמוך לבית מבלי לצאת לנסיעה של שעות ארוכות.

הכירו את 'עידן אופן' בקיבוץ רבדים הסמוך לחפץ חיים, חברת טיולי האופניים ורכבי הגולף שתיקח אתכם למסע קסום בין שעתיים לשלוש, טיולי האופניים מיועדים לקבוצות, משפחות גדולות, ליום כיף בטבע. המסלול באורך 12 קילומטר מסומן ומישורי ברובו. תינתן מפה ותדריך לפני היציאה, לקבוצות מעל 20 איש מתלווה מדריך. את המסלול ניתן לעשות ברכיבה על אופנים או ברכב גולף. לאורך המסלול חורשות מוצלות למנוחה.

למחזיקי כרטיס ההטבות של טלחופש 15% הנחה לשעתיים הראשונות, להזמנות ותיאום הגעה 072-3385386.

המשכנו ליום כייף בחוות פיליפ, חווה חקלאית תיירותית פעילה הממוקמת בנגב הצפוני בסמוך לקריית גת, ולה סיפור היסטורי מרתק ושלל חוויות מרתקות למשפחות.

טיולי כרכרות מקורות בסכך, הנוסעים שולטים בעצמם על תפעול הכרכרה. זירת לחימת פיינטבול עם נשקי צבע על פי התקן, סדנאות וסיורים מודרכים. להזמנות ותיאום הגעה 072-3385398.

התקרבנו אל העיר הגדולה אשדוד, אשדוד מפתחת את התיירות בעיר, וסוחפת את התיירים והמטיילים. בחברת 'חופית' מזמינים אתכם לטייל באתרי התיירות המובילים באשדוד: פארק אתגרים, אתר פיינטבול, פארק נחל לכיש אשדוד, סיור סגווי באשדוד. להזמנות ותיאום הגעה 072-3263829.

סיומו של כל יום כייף הוא אטרקציה מהנה מרגיעה ומרגשת, אין מישהו שלא אוהב שייט ומתרגש כל פעם מחדש, בואו לשייט מפנק וחוויה בלתי נשכחת בספינות המדליקות של ג׳קי סבג במרינה באשדוד. החברה מפעילה שייט לקבוצות וליחידים, אירועים על ספינה, יאכטות להשכרה, אטרקציות במים, סירות מנוע ועוד. מה שבטוח שרק ככה מסיימים יום כייף באשדוד. להזמנות ולתיאום הגעה 072-3263813.

נהנתם? טיילתם עם כל המשפחה עם הילדים בכל הגילאים וכולם יצאו מרוצים ומסופקים, תעקבו אחר פרויקט פסח, לעוד יום כייף והפעם נצא לצפון…
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר