מה עושים עם הילדים בחול המועד בדרום

אתר "כיכר השבת" גאה להגיש בפניכם פרויקט תיירות נרחב לימי חול המועד פסח תשע"ו בשיתוף "טלחופש" אתר התיירות המוביל למגזר החרדי והדתי. אז מה עושים עם הילדים בחול המועד? זה השאלה שעולה עם צאת החג הראשון. ואנו כאן בשביל לענות לכם על שאלה זו! והפעם נצא לדרום (תיירות)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יחצ)

לפני שאנחנו יוצאים כמו בכל חג ליום טיול בצפון, מסקרן אותנו מאוד לשמוע אילו טיולים מציע לנו חלקו הדרומי של הארץ.

תחילתו של יום טיול בדרום מחייב מסלול הליכה, בחרנו את מסלול ההליכה שיתאים לכל המשפחה ולילדים בכל הגילאים.

לאחר נסיעה בכביש חוף ים המלח, כביש מס' 90. כ- 600 מ' דרומה לכניסה של מלונות עין בוקק, מדרום לים המלח, נמצא שילוט המפנה אל 'עין בוקק', שם ישנו חניון קטן בצד המערבי של הכביש. מהחנייה יורדים מערבה בשביל נוח בסימון שחור המוביל במעלה ערוץ נחל בוקק.

ככל שמתקדמים מבחינים על הקרקעית החולית סימן של מים, תחילה הם זורמים מתחת לאדמה ולאחר מכן כמות המים גודלת. ניתן ללכת בתוך המים או במקביל אליהם. המקום מוצל והאוויר נעים אף בימים החמים של השנה, וניתן ליהנות מצמחיית מים מדברית שופעת ומגוונת ומבעלי חיים.

לאחר כ- 800 מ' מגיעים אל סכר העשוי ממדרגות בטון ויוצר ברכה קטנה. ישנה הסתעפות דרכים סימון ירוק עובר בתוך ערוץ הנחל. סימון שחור המשך הדרך על הגדה הדרומית של הנחל, וממנה ניתן להשקיף על הערוץ מלמעלה.

לאחר מפגש המסלולים מגיעים אל מפל שופע ולרגליו ברכה טבעית רדודה. כאן ניתן לעצור ולהשתכשך במי המעיין הצלולים. מנקודה זו הסימון השחור מטפס ימינה על קיר הסלע זהו מסלול אחר המיועד למיטיבי לכת בלבד. מהברכה שבים חזרה באותה הדרך שבהלוך עד למגרש החנייה.

יצאנו למקום שהוא גם אטרקציה וגם חיבור עם ההיסטוריה של העם היהודי, בואו עם הילדים לבקר במבצר המצדה. תעלו איתם ברכבל או תנו צ'אנס לטיפוס משפחתי מגבש בשביל הנחש או הסוללה. ספרו להם על קרב הגבורה של היהודים במבצר אל מול לגיונות הצבא הרומי והראו להם בגאווה לאיזה עם מיוחד הם שייכים ושעם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. לאחר החיזיון האור קולי מצדה הם יתחברו יותר להיסטוריה של העם היהודי. להזמנות ותיאום הגעה 072-3362150.

הדרך דרומה עוברת בצמוד לים המלח. המקום הנמוך ביותר בארץ מציע אטרקציות רבות כגון חופי רחצה נפרדים, מוכרזים וכפר נופש ביאנקיני עם המון אטרקציות: בריכת שחייה חצי אולימפית – מים מתוקים, בריכת פעוטות – מים מתוקים, שירותים ומלתחות נקיים, ג'קוזי ספא חיצוני, פינות שיזוף, מדשאות, חוף ים + בוץ של ים המלח, פינת חי מגוונת לילדים ובה: תרנגולים, ברווזים, טווסים, כבשים, עיזים, אקווריום ענק ועוד. להזמנות ותיאום הגעה 072-3362159.

אם אהבתם את הדרום ואתם רוצים להמשיך בנסיעה עד קצה הדרום לעיר הנופש והבילויים אילת, שם תפגשו את חוף הים הנקי והמרגיע במיוחד, ולצידו ספורט ימי אקסטרימי. כל כך הרבה מפעילי אקסטרים אבל לא מכולם תצאו עם חיוך על הפנים, לעוף על המים מפעיל אקסטרים שומר שבת העסק סגור בשבת וגם תצאו עם חיוך, מגוון אטרקציות: שייט בסירות מירוץ, אבובים, סקי מים, שנורקלים, צפייה בדולפינים, יאכטה שונית, השייט היבש והמהיר, שייט אקשן הרטוב. תהיו בטוחים שתצאו מרוצים ומלאי סיפוק. לתיאום הגעה והזמנות מראש: 050-445445.

תצאו לבלות ותמשיכו לעקוב אחר מגזין הטיולים המיוחד של טלחופש לחוה"מ פסח תשע״ו עם מבחר גדול של טיולים לכל המשפחה בכל בארץ, טיולים מותאמים במיוחד למגזר החרדי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר