מה עושים עם הילדים בפסח בצפון – חלק א'

אתר "כיכר השבת" גאה להגיש בפניכם פרויקט תיירות נרחב לימי חול המועד פסח תשע"ו בשיתוף "טלחופש" אתר התיירות המוביל למגזר החרדי והדתי. אז מה עושים עם הילדים בחול המועד? זה השאלה שעולה עם צאת החג הראשון. ואנו כאן בשביל לענות לכם על שאלה זו! והפעם נצא לצפון המוכר - חלק א' (תיירות)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: יחצ)
בגלל קושי ההחלטות לאיזה טיול לצאת אנשים נשארים בבית, אנחנו נביא לכם את כל התשובות לשאלת המיליון מה עושים עם הילדים בפסח בצפון? והפעם בצפונה של ארץ ישראל, ארץ טבע, נחלים, מפלים והמון המון אתגרים מכל הסוגים.

הזמן קצר, המלאכה מרובה, אז בואו נתחיל !

רגע לפני שאתם רוצים לתכנן את הטיול, תתחשבו בכל בני המשפחה, ילדים קטנים, בוגרים ומתבגרים, וגם ההורים. כולם רוצים להנות בטיול, הכל תלוי בהתאמה מראש במסלול הנכון ובתכנון המדויק שיהיה מותאם למגזר הדתי והחרדי כמו שרק אתר חרדי טלחופש יכול לספק למטיילים שרוצים להנות ולשמור על הערכים.

חובבי הכושר הגופני שאוהבים לשלב גם טיול בטבע, ישמחו להגיע לשטיין טיולי אופניים בקיבוץ רמת דוד בעמק יזרעאל ולצאת לרכיבה עם הילדים במסלולים קסומים. גם כושר, גם טיול ואפשר גם אופניים חשמליות, איזה כיף. להזמנות 072-3362143.

התופעה המעניינת בטיולים שככל שהאטרקציות יותר מאתגרות, כך הן זוכות להתעניינות גבוהה יותר בקרב הילדים והם נהנים למרוח "אימאל'ה" בעיניים נוצצות מהנאה ולחזור שוב למתקנים שהופכים לכם את הבטן.

אז קחו רשימה של אטרקציות אקסטרים שאנחנו בטלחופש אוהבים במיוחד:

רפטינג נהר הירדן בסמוך לקיבוץ גדות בגליל העליון, שייט בנהר הירדן בסירות נהר או בקייקים, משך השייט כשעה ומתאים לכולם, שייט רפטינג אתגרי בסירות נהר בירדן, המסלול מיועד למקצוענים, אומגת ענק המסתיימת בתוך מי נהר הירדן, טיול אופניים, טיול ריינג'רים הרפתקני במיוחד, טיול ג'יפים ופיינטבול. הטבה מיוחדת למחזיקי כרטיס ההטבות של טלחופש, 25% הנחה לשייט קיאקים, 90 ש"ח 150 כדורים, 25% לריינג'רים. להזמנות 072-3362147.

ים כרמל ביער עופר שבכרמל פארק אתגרי: מגלשת הרים מהירה, מסלול אבובים יבש, טרמפולינה בנג'י, אומגה, קיר טיפוס, סנפלינג, מסלול חבלים באוויר סדנאות גיבוש מיוחדות לחברות וקבוצות.

למחזיקי כרטיס ההטבות של טלחופש 10% הנחה. להזמנות ותיאום הגעה 072-3362144.

אבוקייק בפארק הירדן חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה. שייט בנהר הירדן בקיאקים או סירות , השייט מלווה בנוף מהמם של צמחיית נחלים ואווירה קסומה של טבע ומים זורמים. 15% הנחה למחזיקי כרטיס ההטבות של טלחופש. 072-3362138.

אטרקציות בצפון לילדים, הקשורות בבעלי חיים. גני חיות ייחודיים ופארקים שבהם ניתן ללמוד על בעלי החיים, לשחק איתם, ללטף ולהאכיל:

ג'ונגל כיף בקיבוץ בית זרע שבעמק הירדן. פינת ליטוף עם המון בעלי חיים פרוותיים, מתנפחים ורכיבה על סוס פוני. להזמנות ותיאום הגעה 072-3362117

ברווזים בכפר במושב כפר ברוך שבעמק יזרעאל, טיול בעולמו של הברווז, שלבי ההתפתחות של מעגל החיים של הברווז, החל משלב הטלת הביצה, דרך המדגרה, בה נראה את שלבי הדגירה ועד הבקיעה. 072-3201455.

גן גורו ופארק המעיינות בניר דוד שבעמק בית שאן. פארק אוסטרלי ייחודי וכולל מעיינות מוצלים בעצים ובצמחיית נחלים עבותה עם בריכות מים קרירים וצלולים וכן את נחל הקיבוצים היפהפה והעשיר בדגים, בצמחיה ובבעלי חיים, להזמנות ותיאום הגעה 072-3712603.

ג'יפים, טרקטורונים, רכבי קלאב קאר, סגווי ואפילו כדורים פורחים אלו אטרקציות המתאימות לאנשים שאוהבים ליהנות בכיף מטיול בטבע, להגיע למקומות שלא ניתן להגיע אליהם במכוניות פרטיות עקב תנאי שטח, וכמובן ללמוד על המקומות והאתרים ולשמוע הסברים וסיפורים.

הילדים ייהנו מאוד, ההורים ייהנו לא פחות, פרויקט טלחופש לחג מזמין אתכם לסיורים קסומים בטבע הצפוני, באוויר בים וביבשה:

ג'יפים ישי בשטח. על גבי הג'יפ המאובזר והמקפץ שלו, ייקח אתכם ישי לטיולי ג'יפים מרגשים במסלולים בלתי שגרתיים באזור ראש פינה והגליל העליון, יער ביריה וגוש חלב, סובב כנרת ורמת הגולן. להזמנות מראש 072-3712602.

דו פאן מזמינים אתכם לחוויה מדהימה, חדשנית ומרגשת בסגווי שטח.

טיולי סגווי בשטח במושב רמות בגולן 072-3362141.

קל דעת במושב אלוני הבשן בגולן טיולי סגווי בגולן ובגליל מזמינה אתכם לטיולי סגוויי בשטח, בשבילי עפר, ביער המקיף את מושב אלוני הבשן שבמזרח הגולן. למחזיקי כרטיס ההטבות של טלחופש 10% הנחה להזמנות ותיאום הגעה 072-3362156.

קלאב קאר בית הלל באצבע הגליל מטיילים בנהיגה עצמית, נהיגה על הרכבים החדישים והקלים לתפעול ונסיעה בשבילי מטעי הפירות של המושב, רכבי הקלאב קאר מיועדים לנסיעה בשבילי שטח קלים בנהיגה עצמית.להזמנות ותיאום הגעה 058-6352294.
סקיי טרק כדורים פורחים בקיבוץ בית השיטה בעמק יזרעאל, טיסה חופשית בכדור פורח, טיסה בשמי הארץ, טיולי ג׳יפים ועוד. להזמנות ותיאום הגעה 072-3362154.

לא מצאתם בכתבה את כל האטרקציות של הצפון?

תמשיכו לעקוב אחד הכתבה הבאה אטרקציות בצפון החלק השני.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר