אסון בערב החג

תאונה קשה בביתר עילית: נער דרס למוות ילדה בת 4 ונמלט

ילדה בת ארבע נהרגה וילד נוסף נפצע באורח קל לאחר שנער בן 16 דרס אותם בחצר בניין מגורים בביתר עילית. הנער נמלט לאחר התאונה, אך מאוחר יותר הסגיר את עצמו למשטרה (חדשות,ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: אבישג שאר ישוב, פלאש 90)

ילדה בת 4 נהרגה וילד נוסף נפצע באורח קל בתאונה קשה שאירעה הערב (רביעי) בביתר עילית. הנהג הפוגע ברח מהמקום, אך זמן קצר לאחר מכן הסגיר את עצמו במקום התאונה. מדובר בנער בן 16 תושב העיר. הנהג נעצר ובעל הרכב עוכב. שלושה עדים לתאונה עוכבו גם הם לחקירה.

מהמשטרה נמסר כי "במוקד 100 של משטרת ישראל נתקבלה קריאה על תאונת דרכים בעיר ביתר עלית שבה נפגעו שני ילדים מרכב שנסע לאחור. שוטרים שהגיעו למקום התאונה הבחינו בשני ילדים בני שמונה וארבע שנדרסו".

עוד נמסר מהמשטרה כי "מתחקור ראשוני עולה שרחבת חניה שימשה לשטיפת מכוניות פיראטית, ואחד מהעובדים ששטף את הרכב עלה על הרכב, נסע רברס ופגע ב-2 ילדים קטנים ומעקה הבטיחות".

מוטי הגר, מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "מדובר ברכב שפגע בילד וילדה בחניון הבניין. הילד נפצע קל והילדה נפצעה באורח אנוש. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בה פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ של מד"א שפינתה אותה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים בירושלים כשהיא סובלת מחבלת ראש קשה. הילד פונה לבית החולים במצב קל". כאמור, בבית החולים נקבע למרבה הצער מותה של הילדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר