הופס, פדיחה

כשאיתן כבל שיבח את... איתן כבל

ח"כ איתן כבל כתב פוסט תמיכה בהרצוג אך בטעות הכניס תגובה לפוסט בה הוא משבח את עצמו כ"מנהיג אמיתי" וכותב על הרצוג "פאסה". כבל: "אין לי, לעוזריי או לקרוביי קשר לציוץ הזה" (ברנז'ה)

הופס. ח"כ איתן כבל (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חבר-הכנסת איתן כבל (המחנה הציוני), יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, העלה בפייסבוק פוסט תמיכה ביו"ר מפלגתו יצחק הרצוג הנתון תחת חקירה משטרתית, אך לפדיחה שאירעה בעקבות כך, הוא לא ציפה.

"צודק יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג - אנחנו דואגים קודם כל לישראל!", כתב כבל בפוסט, אליו צירף תמונה בה הוא נראה יושב לצדו של הרצוג ומאחוריהם תמונתו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין.

פוסט התמיכה

כבל כתב עוד כי " לא מקבל שכל אמירה של מי מאיתנו שמבקשת להבטיח את בטחון אזרחי ישראל הופכת את הדובר לקורץ לימין או לוקח ימינה. הציונות שלנו לא תעמוד עוד לויכוח. לא אותנו ילמדו על ביטחון. לא אותנו ילמדו על אהבת האדם ודו קיום".

אך למרבה המבוכה, באחת התגובות לפוסט, הופיעה תגובה של איתן כבל עצמו, בה נכתב: "שלושה מנהיגים בתמונה, אחד פאסה, אחד איש חזון ואחד מנהיג אמיתי שצמח מלמטה. מכיוון שהאיש חזון נפטר לנו בטרם עת, אנחנו איתך איתן כל הדרך!".

ו... התגובה

לא פחות.

בתגובה למהומה שחוללה התגובה ברשתות החברתיות, צייץ כבל: "יש לי דעה טובה על עצמי אבל אין לי למי מעוזריי או קרוביי קשר לציוץ הזה - אז אנא לחזל"ש ולצנן את ההתלהבות כאילו עפתי על עצמי בהגזמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר