פרשת השוחד החרדית בניו יורק

ה-FBI חושד: רייכברג ארגן שני מסוקי משטרה מעל היאכטה

ה-FBI ורשויות החוק האמריקאיות חוקרים חשדות לפיהם באירוע שקיים ירמיה רייכברג לחבריו הוא ארגן שני מסוקי משטרה שחגו מעל היאכטה שלו, דבר הנחשב ל"אירוע חריג מאוד" (חרדים, בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מסוק משטרה בניו יורק (צילום: shutterstock)

ניו יורק: פרשת השוחד של אנשי העסקים החרדים שהשפיעו על קציני המשטרה בנושאים שונים לפעול בניגוד לחוק מסתעפת.

העיתון "דיילי ניוז" מדווח כי ה-FBI ורשויות החוק האמריקאיות חוקרים חשדות לפיהם במהלך אירוע שקיים ירמיה רייכברג בקיץ שעבר לחבריו הוא הצליח לארגן "שני מסוקי משטרה" שחגו מעל היאכטה שלו במטרה להרשים את החברים.

לפי הדיווח בעיתון, רמת הקשרים של איש העסקים החסידי תושב ברוקלין במשטרה היתה כה גבוהה כך שהוא הצליח לארגן אירוע חריג מאוד, זאת מכיוון שעל פי כללי האבטחה והבטיחות הנוקשים של יחידת המסוקים של משטרת ניו יורק, ניתן לטייסים אישור לצאת לפעולה רק במקרים נדירים יחסית של מצבי חירום המחייבים הימצאותו של מסוק בזירת אסון.

רייכברג שנחשב לאחד התורמים הידועים לקמפיין הבחירות של ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלזיו יצר מערכת קשרים עניפה עם מפקדי המשטרה והשוטרים כשעל פי החשד הוא וחבירו איש העסקים החרדי יונה רכניץ העניקו להם מתנות וטובות הנאה תמורת עזרה וסיוע עבורם.

על פי החשדות, הטיסו רייכברג ורכניץ את ראשי המשטרה לאירועי סופרבול בברזיל ולטיולים בסין ומדינות נוספות וכן הטיסו את הבכירים במטוס פרטי הנמצא בבעלותו של רכניץ ללאס וגאס לחגיגות ראווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר