ראיון מיוחד

ח"כ קסניה סבטלובה ניצלה מהתרסקות: "זה היה מלחיץ"

טיסת לופטהנזה שהמריאה ממינכן לכיוון נתב"ג, שבה לנחיתה בגרמניה לאחר שהתגלתה תקלה באחד המנועים. ח"כ סבטלובה מתארת בראיון את האימה ומגלה איזה פרק תהילים קראה (חדשות)

משה ברדא | כיכר השבת |
המטוס לאחר הנחיתה (צילום: קסניה סלבטובה)

טיסת לופטהנזה שהמריאה משדה התעופה במינכן לכיוון נמל התעופה בן גוריון, שבה לנחיתה בגרמניה לאחר שהתגלתה תקלה באחד ממנועי המטוס מדגם איירבוס 320. בשדה נערכו בכוננות למקרה חירום אך בסופו של דבר המטוס נחת בשלום.

חברת הכנסת קסניה סבטלובה (המחנה הציוני) שהייתה על הטיסה מספרת ל"כיכר השבת" על רגעי האימה: "זה היה ממש מלחיץ, אני אמא לילדים וכבר חששתי".

לדבריה, "כבר בהתחלה היה ברור שמשהו שם לא כשורה, היו רעשים מוזרים מכיוון המנוע. למרות זאת המטוס המשיך להמריא ובמהלך כמה דקות אף אחד לא דיבר שום דבר, לאחר מספר דקות הדיילת במטוס ביקשה מכולם לשבת במקום ולא לזוז כי 'קרה משהו לא צפוי במטוס', היינו ממש לחוצים, עד שהטייס אמר שאחד המנועים כבה ואנו אמורים לחזור לשדה".

"הטייס עצמו היה נסער מאוד, ואמר שאנחנו בטוחים, מה שבטוח לפני כן המצב היה מפחיד וממש לא בטוח", היא מוסיפה.

סבטלובה אומרת ל"כיכר השבת" כי "אני בדרך כלל רגילה לקרוא פרק כ"ד בתהילים, אבל הפעם אמרו לי שכדאי לקרוא במצב הנוכחי את פרק כ"ז בתהילים, שזה אומרים על מישהו שניצל מאסון".

לסיום, מוסיפה חברת הכנסת כי "עקב המצב שארע לי אני יחשוב פעמיים אם לטוס באותה החברה שממש ניצלתי בנס מהתרסקות".

מחברת לופטהנזה נמסר בתגובה: "טיסת 688 ממינכן לת"א שבה לנחיתה במינכן לאחר שהתגלתה תקלה באחד ממנועי המטוס".

"עם גילוי התקלה, הטייסים פעלו מידית וביצעו נחיתה מבוקרת בנמל. בטיחות הנוסעים וביטחונם הינם בראש סדר העדיפויות של חברת לופטהנזה. חשוב לציין כי בשום שלב לא נשקפה סכנה לנוסעים וצוות המטוס. אנו פועלים להעביר את הנוסעים לטיסה חלופית של החברה ולהטסתם לישראל במהירות האפשרית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר