הותר לפרסום: זה המחבל שהתאבד באוטובוס

המשטרה הודיעה על צמצום צו איסור הפרסום על חקירת הפיגוע באוטובוס בשכונת תלפיות. המחבל שהתפוצץ הוא עבד אל חמיד, בן 19 שנפצע באורח אנוש בפיגוע ומת מפצעיו אתמול (חדשות, בארץ)

זה המחבל (מתוך פייסבוק)

המשטרה הודיעה היום (חמישי) על צמצום צו איסור הפרסום על חקירת הפיגוע באוטובוס בשכונת תלפיות לפני שלושה ימים. בין השאר הותר לפרסום כי הפצוע אנוש מהפיגוע שמת אמש בבית החולים שערי צדק, הוא המחבל שביצע את פיגוע ההתאבדות.

המחבל, עבד אל חמיד מחמד אחמד אבו סרור, כבן 19 תושב בית ג׳אלה המזוהה עם תנועת החמאס, נפצע באורח אנוש במהלך ביצוע הפיגוע ומת מפצעיו אתמול בבית החולים שערי צדק. בפיגוע נפצעו 20 בני אדם, מהם 1 באורח קשה, 7 באורח בינוני והיתר באורח קל.

עוד הותר לפרסום כי בפעילות מודיעינית ומבצעית אינטנסיבית ומשותפת לשירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל וצה"ל, נעצרו כיממה לאחר הפיגוע מספר חשודים, פעילי חמאס מאזור בית לחם, החשודים במעורבות בתכנון הפיגוע והוצאתו לפועל. חקירתם נמשכת ופרטיהם נכון לשעה זו חסויים.

מפקד מחוז ירושלים שיבח את החוקרים ואת שיתוף הפעולה הפורה עם שירות הביטחון הכללי שהביא למעצר המהיר של החשודים. שיתוף פעולה שתורם רבות להגברת הביטחון של הציבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר