אהבת חינם בירושלים: חומוסיה פתחה את שעריה בחינם לחיילים ואברכים

לקראת פסח, פותחים את הלב: חומוסיה ירושלמית החליטה לסבסד עבור חיילים ואברכים את הארוחה במקום. ליאור, בעל החומוסיה: "אני אדם מאמין ואני מבקש לעזור למי שקשה לו". ירושלמים? רוצו (מקומי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חומוס, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

"החומוס הסורי", מסעדת חומוס ירושלמית השוכנת במרכז העיר, הודיעה לפני שעה קלה (חמישי) כי החליטה לפתוח בשעות הקרובות שולחן לחיילים ואברכים ללא תשלום - על חשבון העסק.

בהודעה שפורסמה ברשת נאמר: "ירושלמים יקרים... לכבוד חג הפסח אנחנו פותחים את הלב ואת היד, ואנחנו פותחים שולחן לחיילים ולאברכים על חשבוננו. מי שקרוב לרחוב שלומציון המלכה 11 יותר ממוזמן להתפנק אצלנו. החומוס הסורי בחינם!".

ליאור, בעל המקום, הסביר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "זה לכבוד החג. אברכים, אני יודע שקשה להם, משפחות מרובות ילדים, חלקם אף משפחות נזקקות, וחיילים - בגלל שהם שומרים על המדינה ומגנים על העם - למה לא לעשות להם טוב על הלב ועל הכיס לקראת פסח?"

"אני רוצה לעזור, אני אדם מאמין ואני מבקש לעזור למי שקשה לו וצריך סיוע. גם אברכים וגם חיילים תורמים לעם ישראל כל השנה והגיע הזמן להחזיר להם".

ליאור הכריז: "מי שרוצה לבוא לקחת פיתות, גרגרים, חומוס או פול שיבוא בכיף. אנחנו כשרים למהדרין ולא מעסיקים בני מיעוטים. אני מעריך לומדי תורה ומוקיר את חיילי צה"ל ומוכן לתרום לכולם".

ליאור מספר כי מלבד החומוס החינמי הלילה, במשך ימות השנה "כל אברך או חייל שיגיע בכל יום יקבל כוס שתייה עלינו חינם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר