ההרוג בתאונה הקשה: שלמה חזקיה אבי-זוהר ז"ל

שלמה חזקיה אבי-זוהר ז"ל, אברך חרדי בשנות השלושים לחייו, הוא ההרוג בתאונה הקשה שאירעה הצהריים בכביש 90. "בחור יקר מאוד, כל רצונו היה לעזור להוריו לנסוע לבן שלהם בטבריה" (חרדים)

משה ברדא | כיכר השבת |
(צילום: סוכנות הידיעות חדשות 24)

שלמה חזקיה אבי-זוהר ז"ל, אברך חרדי בשנות השלושים לחייו, הוא ההרוג בתאונה הקשה שאירעה הצהריים (חמישי) בכביש 90 בבקעת הירדן. אמו ואביו נפצעו באורח קשה וקל.

בן דודו, הרב אברהם בצלאל, ספד בשיחה עם 'כיכר השבת' לשלמה: "בחור יקר מאוד, כל רצונו היה לעזור להוריו לנסוע לבן שלהם בטבריה. הוא היה אמור לחזור ולעשות את ליל הסדר בבית, פשוט נגזרה הגזרה מלמעלה, ממש קשה".

"המשפחה קרועה מכל הכיוונים, במיוחד האבא במצב מאוד קשה, האמא מאושפזת בבית חולים אחד והאבא נמצא במקום אחר". בן הדוד מבקש להתפלל עבור גבירה מרים בת שרה טוב וציון בן פנינה שנפצעו בתאונה.

פאראמדיקית מד"א ליאת צימט שטיפלה בנפגעים סיפרה: "מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד בין שני כלי רכב. ברכב הראשון היה גבר בשנות ה-30 שנפצע באורח קשה מאוד. הוא היה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

"לצידו היה גבר נוסף בשנות ה-60 שנפצע בראשו, הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל הרדמה והנשמה והעברנו אותו למסוק מד"א שפינה אותו לבית החולים רמב"ם כשמצבו מוגדר קשה. אישה נוספת בשנות ה-60 שהייתה ברכב וגבר בשנות ה-30 מהרכב השני נחבלו באורח קל ופיננו אותם באמבולנסים שלנו לבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר