חודשים ספורים לאחר פטירת בעלה

תאונה קטלנית בדרך לביתר: האלמנה אסתר גידה ע"ה

בתאונה קטלנית לאחר חצות הלילה בכביש עוקף חוסאן בדרך לביתר עילית, נהרה מרת אסתר גידה ע"ה, אלמנה תושבת ביתר עילית, שאיבדה את בעלה ירמיה ז"ל לפני חודשים ספורים (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
זירת התאונה הקשה (צילומים: דוברות כב"ה מחוז יו"ש)

תאונה קשה התרחשה לאחר חצות הלילה (ראשון) בסמוך לכניסה לעיר ביתר עילית במהלכה נהרגה אשה תושבת העיר בשנות ה-60 לחייה.

האשה הגברת אסתר גידה ע"ה, אלמנה בשנות ה-60 לחייה, חזרה מהחג אותו עשתה במחיצת בני משפחה בדרכה לביתה בביתר עילית והיתה מעורבת בתאונה חזיתית שאירעה בכביש 375 - עוקף חוסאן.

המנוחה ע"ה מצאה את מותה, חודשים ספורים לאחר פטירת בעלה, הרב ירמיה גידה ז"ל, שהיה חולה בסוכרת ונפטר כשהוא בשנות ה-60 לחייו.

מסיבה שאינה ברורה עדיין סטה אחד משני כלי רכב שהיו מעורבים בתאונה והתנגש ברכב שבא בנתיב הנגדי מה שגרם לתוצאה הקשה של הרוגה אחת ומספר נפגעים בדרגות פציעה שונות שפונו להמשך טיפול בבתי החולים בירושלים.

יוסי רייניץ סגן ראש סניף איחוד הצלה ביתר סיפר על שראה: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב. נהגת אחד מכלי הרכב נהרגה במקום כתוצאה מאופי הפציעה הקשה ממנה סבלה. כמו כן הענקנו טיפול רפואי בזירה לנהג רכב שנפצע בינוני ומספר נפגעים קל מכלי הרכב הנוספים שמעורבים בתאונה. הנפגעים פונו ע"י מד"א לבתי החולים בירושלים. צוותי זק"א מביתר עילית פעלו בזירה לטיפול בגופת ההרוגה".

מכרותיה של האישה, הגברת אסתר גידה ע"ה, מספרות על אישה שקטה וצנועה שתמיד נראתה עם חיוך על פניה. "למרות המצבים הקשים בהם היתה ובעיקר אחרי פטירת בעלה שהיה לה למשענת ולעוגן המשיכה את חייה והתמודדה עם הכל באומץ ובגבורה מתוך אמונה תמימה וטהורה".

"כואב הלב לשמוע על כזה אסון במוצאי החג, בו איבדה את חייה לשווא אשה צדקנית מיוחדת במינה", הן מוסיפות.

כאמור, בתאונה הקשה נפצעו שלושה בני אדם נוספים, שניים באורח בינוני בינוני ואחד במצב קל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר