בכורה ב"כיכר השבת"

מענדל ראטה בסינגל מקורי: "בין הזמנים" • צפו

ר' מענדל ראטה, בן האדמו"ר והמשפיע החסידי, השומר על דרכו האמיצה, לקרב את הנוער דרך מוזיקה ושירה, מפתיע עם סינגל חדש ומקורי - "בין הזמנים" • צפו בקליפ בכורה ב"כיכר השבת" (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: לירן שמש)

ר' מענדל ראטה, בן האדמו"ר והמשפיע החסידי, השומר על דרכו האמיצה, לקרב את הנוער דרך מוזיקה ושירה ודרך שיעורים בחסידות המלווים בנגינה על גיטרה, מפתיע עם סינגל חדש ומקורי - "בין הזמנים".

את השיר החדש הוא הלחין במיוחד בשביל בני הנעורים הנופשים, כעת אחרי שהקדישו ממרצם ואונם במשך הזמן בלימוד התורה, שיר שיש בו מסר וחיזוק רב לנצל תקופת נופש זו להתעלות רוחנית ולאהבת חברים.

השיר יוצא לאור בתוך ימים ספורים מאז הולחן לראשונה וכשהוא מלווה בקליפ.

"זה היה כאשר צלצלתי לידידי המעבד הכשרוני ארי פרקש", מספר ראטה, "עם בקשה לבוא לאולפן ולהקליט סתם לעצמי כמה שירים שהלחנתי בתקופה האחרונה. בהגיעי לשם ובעוד אני מבצע את השיר 'בין הזמנים', שיר שהולחן לפני כשבוע בלבד, החלטנו בהשראה של רגע לעשות עיבוד לשיר ופשוט להוציא אותו לציבור בחול המועד הקרב ובא.

"ומרעיון למעשה, תוך יומיים היה סקיצה של שיר... וביום שלאחריו אף החלטנו לצלם קליפ נחמד על השיר, ולהביא משהו מכובד ויפה לציבור".

ראטה מוסיף כי "עדיין קשה לי להאמין שדבר כזה מוצלח נוצר תוך זמן קצר שכזה, אך אין ספק כי השגחה עליונה מיוחדת ליוותה את הפרוייקט והשיר קם ויצא לאור תוך ימים מספר, בהפקה מדהימה ומיוחדת".

על ההפקה המדהימה עמד כאמור, המעבד ארי פרקש שהתחבר בקשר עמוק עם שיריו המיוחדים של ר' מענדל, והפיק לו עיבוד מוצלח ומרענן אשר הביא את השיר למקום מוזיקלי מיוחד ומגוון.

לחן, מילים, ושירה: מענדל ראטה; עיבוד והפקה מוזיקלית: ארי פרקש; קולות: ארי פרקש, איציק פילמער; גיטרות: גל שניר; מפוחית, אקורדיון: אייל גפן; מיקס ומאסטרינג: חיים מוזס; צילום ועריכה: לירן שמש; הוקלט באולפני א. פ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר