נס פסח

סוכל פיגוע דקירה במעבר קלנדיה; שני מחבלים נורו וחוסלו

במעבר קלנדיה סוכל הבוקר בחסדי שמים פיגוע דקירה של שני מחבלים ערבים. השניים, גבר ואישה, צעדו כשבידיהם סכינים. לאחר שהמחבלת השליכה סכין לעבר שוטר, הם נורו ונוטרלו (אקטואליה)

הסכינים ושני המחבלים (צילום: דובורת המשטרה, شبكة قدس الإخبارية)

נס פסח: במעבר קלנדיה סוכל הבוקר (רביעי) בחסדי שמים פיגוע דקירה של שני מחבלים ערבים, שהחזיקו ברשותם סכינים. השניים חוסלו בידי כוחות הביטחון.

מעט לפני השעה 11:00 בבוקר צעדו גבר ואישה ערבים במעבר המיועד לכניסת כלי רכב. השניים החלו להתקדם לעבר השוטרים והמאבטחים של המעבר.

השוטרים ולוחמי מג"ב שהוצבו במקום זיהו כי ידה של האישה בתוך התיק שהיה ברשותה וידו של המחבל מאחורי הגב, אוחזת בדבר מה שעורר את חשדם.

השוטרים צעקו לעברם מספר פעמים לעצור ולא להמשיך להתקדם, אך המחבלת והמחבל המשיכו לצעוד ולהתקרב לשוטרים, אשר המשיכו לקרוא לעברם לעצור ולהשליך את התיק שהיה ברשותה.

הסכינים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

כעבור מספר שניות, עצרה המחבלת במרחק קרוב לשוטרים, החלה לצעוד מספר צעדים לאחור יחד עם המחבל, כאשר לפתע הסתובבו שוב לעבר השוטרים תוך כדי שהמחבלת שולפת את הסכין שהיה בתיקה ומשליכה אותו בכיוון ישיר לעבר שוטר שעמד בסמוך אליה. השוטר לא נפגע.

השוטרים והמאבטחים פעלו במהירות וירו לעברם של המחבלים ונטרלו אותם.

בבדיקה בשטח, בנוסף לסכין של המחבלת, אותרה בחגורתו של המחבל סכין זהה וסכין מתקפלת.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ירושלים פועלת בימים אלו בכוחות מתוגברים ברחבי הבירה ובעוטף. ערנותם ופעילותם המקצועית של השוטרים ולוחמי מגב מנעה פגיעה באנשי כוחות הביטחון ואזרחים. הפעילות במתכונת המתוגברת תימשך בכלל ימי החג לשם מניעת פיגועי טרור ושמירה על הביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר