הסיפור מאחורי התמונה

"האבא הכי תומך": האברך ובתו החיילת שריגשו את הרשת

תמונה של אברך חרדי לצד בתו, חיילת שסיימה קורס מדריכי צניחה, הצליחה לרגש עשרות אלפי גולשים. האב לכיכר השבת: "כדי לקרב אותה אל הקב"ה אסור לעזוב אותה ולא משנה מה" (חדשות)

משה ברדא | כיכר השבת |
התמונה שריגשה אלפים (צילום: מתוך פייסבוק)

בימים האחרונים, הופצה ברשת תמונתו של חיים הררי, אברך חוזר בתשובה לצד בתו יובל שסיימה קורס מדריכי צניחה. התמונה זכתה לעשרות אלפי לייקים ותגובות נלהבות של גולשים ששיבחו את דו הקיום בין אב חרדי לבתו שפחות קרובה לחיי תורה ומצוות.

האב, חיים הררי, אומר בשיחה עם "כיכר השבת": "קודם כל זו הבת שלי. כדי לקרב אותה אל הקב"ה אסור לעזוב אותה ולא משנה מה, צריך לתמוך בה עד הסוף. לגבי הדרך שהבת שלי בחרה, אין לי ברירה. רק בדרך הזו אפשר לקרב אותה. אם הייתי עושה דרך הפוכה והייתי הולך ביד קשה, הייתי מאבד אותה". הוא מוסיף: "אני אוהב אותה מאוד, מקווה בעזרת השם לראות אותה בחופתה".

"אני חזרתי בתשובה, לא בגלל שהייתי מקורב לאיזה רב - החזרה בתשובה שלי הגיעה בגלל שאנחנו ספרדים, והדרך האמיתית תמיד נמצאת בנו" מספר האב. "באיזשהו שלב בורא עולם מתגלה אליך בדרך כזו או אחרת וברגע שיש לך את הניצוץ של הנשמה והוא מתפרץ החוצה, אז אתה מוצא את הדרך".

הבת יובל, שמתגוררת עם אמה ואחיה, מספרת כי היא שומרת מסורת ומכבדת את הדת. "אני מכבדת את אבא מאוד, אנו גם שומרות שבת, קוראות ברכות השחר ומתפללות. אין לי שום חיכוך עם אבא, הוא לא כופה עלינו שום דבר ואנחנו עושות את זה בזכות עצמנו. הוא האבא הכי תומך בעולם".

יובל התייחסה לתמונה שהצליחה לרגש גולשים רבים, ואמרה כי "זו תכונה שכולם צריכים להעריץ אותה, לא צריך לכפות על שום אדם שום דבר, כל אחד צריך לנקוט בדרך שלו. אבא שלי היה במקום שלי, הוא לעולם לא ידחה אותי. לפעמים הוא אומר לנו 'תלמדו מוסר' וכ"ו, אבל בסופו של דבר הוא גאה בנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר