פגע וברח

ילד חרדי נפצע בתאונת דרכים בקריית מלאכי

ילד חרדי כבן 3 נפצע באורח קשה בתאונת "פגע וברח" בעת שחצה את הכביש עם אחיו כבן 8 בקריית מלאכי, כוחות המשטרה פתחו בסריקות אחר הרכב הפוגע (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות משטרת ישראל)

ילד חרדי כבן שלוש נפצע באורח קשה בתאונה ברחוב בן גוריון בקריית מלאכי בעת שחצה עם אחיו, כבן 8, את הכביש. הילד פונה לבית החולים בניידת טיפול נמרץ לאחר טיפול ראשוני בשטח.על פי דיווחי אנשני ההצלה, הרכב הפוגע נמלט מהמקום וכוחות המשטרה עורכים סריקות לאיתורו.

בועז שרון מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה הילד סבל מחבלות בראשו ובגפיו והיה זקוק לסיוע בחמצן. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים קפלן ברחובות במצב קשה. נסיבות התאונה ייבדקו ע"י משטרת ישראל. לא נתקלנו ברכב פוגע בזירת התאונה בזמן שהענקנו לו טיפול".

מדוברות המשטרה נמסר כי התקבל דיווח על תאונת דרכים בה נפגע על ידי רכב ילד כבן 3 בעת שחצה כביש יחד עם אחיו כבן 8 ברחוב שד. ויצמן בקריית מלאכי. הילד פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. כוחות רבים של משטרת ישראל החלו בסריקות אחר הרכב שעזב את המקום. בוחני אגף התנועה בדרכם למקום לחקירת התאונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר