בגלל אמירה אנטישמית

חברת הפרלמנט הבריטי הושעתה ממפלגת הלייבור

חברת הפרלמנט הבריטי נאז שאה הושעתה היום ממפלגת הלייבור בבריטניה לאחר שהתבטאה בעבר באנטישמיות נגד מדינת ישראל. "אנטישמיות היא גזענות, נקודה. ואני מקווה שתקבלו את התנצלותי הכנה (בעולם)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הפרלמנט הבריטי (צילום: שטרסטוק)

חברת הפרלמנט הבריטית נאז שאה הושעתה היום (רביעי) ממפלגת הלייבור בבריטניה לאחר שכתבה בעבר ברשתות החברתיות כי "צריך לעשות רילוקיישן לישראל ולהעביר אותה לארצות הברית על מנת לפתור את הסכסוך במזרח התיכון".

בימים האחרונים, לאחר שהדברים התפרסמו, ספגה חברת הפרלמנט ביקורות קשות בבריטניה והיא אף התנצלה וניסתה להסביר כי כתבה את הדברים בעבר עוד לפני שמונתה לחברת פרלמנט מטעם מפלגת הלייבור.

מנהיג מפלגת הלייבור הבריטית, ג'רמי קורביין, אמר מוקדם יותר היום כי דבריה של נאז הנם "פוגעניים ובלתי מתקבלים על הדעת". במקביל, ראש הממשלה הבריטי, דיוויד קמרון, קרא למפלגת הלייבור להשעות את חברת הפרלמנט בעקבות ההתבטאות האנטישמית.

ראז עצמה התנצלה על הדברים ואמרה היום בבית הנבחרים הבריטי כי "אדוני יושב הראש, אני אוכל לבקש ממך עזרה להביע את צערי העמוק על משהו שראש הממשלה התייחס אליו מוקדם יותר. כפי שאתה יודע, אם שר בממשלה עושה טעות, הוא יכול לתקן אותה. אני מקווה שתאפשר לי לומר שאני מכירה באופן מלא בכך שעשיתי טעויות ואני מתנצלת בלב שלם בפני הבית הזה על המילים שבהן השתמשתי לפני שהפכתי לחברת פרלמנט. אני מקבלת ומבינה שהמילים שבהן השתמשתי גרמו לכעס ופגעו בקהילה היהודית ואני מצטערת על כך עמוקות".

"אנטישמיות היא גזענות, נקודה. כחברת פרלמנט, אעשה כל שבכוחי לבנות יחסים בין מוסלמים, יהודים ואנשים מדתות אחרות ולא מאמינים. אני אסירת תודה ומודה על התמיכה והעצה שקיבלתי מחברים יהודים רבים ומעמיתים - עצה שאני מתכוונת לפעול לפיה. אני באמת מצטערת על מה שעשיתי ומקווה - מאוד מקווה - שהבית הזה יקבל את התנצלותי העמוקה", אמרה חברת הפרלמנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר