טרגדיה בחול המועד

אסון בבני ברק: יענקל'ה בן ה-78 נלכד במיניבוס שנשרף ונהרג

יענקל'ה אורן, נהג הסעות מוכר תושב העיר בני ברק, נהרג לאחר שרכב המיניבוס שלו עלה בלהבות ברחוב נחמיה בבני ברק. שני כלי רכב נוספים נפגעו, המשטרה חוקרת את נסיבות השריפה (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום תמונה: חדשות חרדים וכב"ה, וידאו: כיכר השבת)

אסון בחג הפסח: יענקל'ה אורן, בן 78, נהג וותיק ומוכר בחברת "מקומות ואתרים", נהרג הערב (רביעי) בעת שרכבו עלה באש ברחוב נחמיה בבני ברק, כוחות ההצלה חילצו אותו לאחר שכיבו את השרפה כשהוא ללא רוח חיים. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

כתוצאה מהשרפה עלו באש שני כלי רכב שחנו בסמוך למיניבוס שעלה באש, המשטרה חסמה לתנועה את רחוב נחמיה משני הכיוונים עד לסיום החקירה במקום.

יענקל'ה אורן ז"ל

אחד ממכריו של אורן מספיד אותו ואומר ל"כיכר השבת": "הוא היה הנהג של הילדים. ילדי בני ברק אהבו אותו והעריכו אותו . הילדים בכל יום שמחו לנסוע אתו מחדש. הוא התייחס לכל אחד במאור פנים ובחיוך. אדם מיוחד במידות טובות".

מקורביו מספרים כי מדי יום שישי היה אורן מסיע ללא תמורה, את האוכל של ארגון "חסדי יואל" שמארגן סעודות שבת בבתי החולים בגוש דן.

ממגן דוד אדום נמסר כי בשעה 20:51 נמסר למד"א מרחב דן על מיניבוס שעולה באש ברחוב נחמיה בבני ברק. פאראמדיקים של מד"א קובעים במקום את מותו של אדם שחולץ מהרכב כשהוא ללא רוח חיים.

מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' שהגיעו ראשונים לזירה דיווחו כי הרכב עולה באש והמתינו לסיום פעילות הכיבוי ולאחר מכן נקבע מותו של הלכוד שהיה במיניבוס. ככה"נ מדובר בנהג רכב ההסעות שנשרף למוות. נסיבות המקרה בבדיקה של חוקרי דליקות של כיבוי האש.

צילום: כב"ה

מתנדב זק"א עזריאל שניצר מספר: "קיבלנו קריאה ממוקד זק''א על מיניבוס שעולה באש ברחוב נחמיה במרכז בני ברק עם חשד ללכודים, הגעתי למקום תוך זמן קצר מאוד, בהגיעי למקום מצאנו מיניבוס של חברה בני ברקית שעולה בלהבות, לפי עוברי אורח בתוך המיניבוס ישנו לכוד, צוות כיבוי אש שהגיע למקום השתלט על הדליקה במהירות, לאחר הכיבוי התקרבנו למקום ומצאנו אדם - ככה"נ נהג המיניבוס - כשהוא ללא רוח חיים, הפכנו את האפוד מכתום לצהוב ואנו מטפלים כעת בכבוד בגופת ההרוג, המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה ".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח על מיניבוס שעלה באש ברחוב נחמיה בבני ברק. כוחות משטרה וחירום שהגיעו למיניבוס גילו גופת גבר אשר טרם זוהתה. כתוצאה מהשריפה, ניזוקו 2 רכבים סמוכים. בעקבות השרפה נפתחה חקירה בשיתוף עם חוקרי השריפות בכיבוי האש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר