חטא על פשע

רוצח אבו חדיר ניסה להתאבד בתא המעצר

יוסף חיים בן דוד, שהואשם בחטיפת ורצח הנער מוחמד אבו חדיר, ניסה לפגוע בעצמו בתא מעצרו שבכלא איילון וחתך את וורידיו שבזרוע באמצעות מכסה קופסת שימורים. הוא נלקח למרפאה לטיפול. "לא היה פסיכוטי והבין היטב את מעשיו" אמרו עליו השופטים בגזר הדין (חדשות)

יהודה לוינגר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך המהדורה המרכזית, ערוץ 10)

יוסף חיים בן דוד, שהורשע ברצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר, ניסה להתאבד הלילה (רביעי) בתא מעצרו באמצעות קופסת שמורים.

בן דוד, שמוחזק בתא מעצר בכלא איילון, ניסה לפגוע בעצמו באמצעות מכסה קופסת השימורים באמצעות חתיכת הוורידים שבזרועו. ברגע שנתגלה הוא נלקח למרפאת הכלא לטיפול.

גם לפני שבועיים, ניסה בן דוד להצית נייר בחדרה של מפקדת האגף בכלא איילון. הנייר כובה מידית ולא נגרם נזק.

כזכור, יממה לאחר הרשעת בן דוד ברצח הנער אבו חדיר, פורסם בחדשות ערוץ 10 תיעוד וידאו של שחזור הרצח המתועב:

"לקחתי אותו מהאוטו וזרקתי אותו. זה היה תחת לחץ מאד גדול. תפסתי את הלום ואמרתי: 'זה בשביל משפחת פוגל. זה בשביל שלהבת פס'. אחר כך ביקשתי שיביאו את הבקבוק של הדלק. אני שפכתי פה על הכל. בקבוק אחד, אחד ליטר. הדלקתי מצית, לא חשבתי על כלום. בשנייה אחת כולו בער".

לדברי המעורבים ברצח הם החליטו כנקמה לחטוף ערבי כדי לפגוע בו. הם הדליקו רדיו בערבית כדי לא לגרום לחשד ושלא יזהו אותם: "לימדו אותנו שעושים קידוש השם ולא חילול השם. זה דבר שעומד לנגדי תמיד. פעם ראשונה בחיים שהורדנו כיפות בשביל שלא יהיה חס ושלום חילול השם".

בן דוד, בן ה29, הורשע בחטיפה ורצח של הנער אבו חדיר. בגזר הדין קבעו השופטים כי הבין היטב את מעשיו ולא היה פסיכוטי, הייתה לו אחראיות למעשיו "והייתה לו היכולת להימנע מביצוע העבירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר