קיצוניים להתריס

זעזוע: אברך קילל את מרן הגראי"ל שטיינמן עד שסולק בכוח

תקרית חמורה התרחשה הבוקר בבית המדרש "באר שמואל" ברחוב סורוצקין בירושלים כאשר אברך זעק קריאות גנאי, נאצות וקללות נגד הנהגתו של מרן הגראי"ל שטיינמן עד שסולק בכוח (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הרב שטיינמן (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

תקרית חמורה התרחשה הבוקר (ראשון) לאחר תפילת שחרית בבית המדרש "באר שמואל" ברחוב סורוצקין בירושלים כאשר אברך בעל חזות חרדית החל לזעוק מייד לאחר סיום התפילה זעקות וקריאות גנאי, נאצות וקללות עפ"ל נגד הנהגתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

האברך, בן למשפחת ש., החל לזעוק על גיוס בני הישיבות ועל כך שכביכול גדולי ישראל גורמים לשמד רוחני, בתגובה השתיקו אותו מתפללי בית הכנסת אולם לאחר שנוכחו שהלה מסרב להפסיק לדבר סרה בגדולי הדור ובמנהיגותם נאלצו לסלק אותו בכוח וחלקם אף הפליאו בו את מכותיהם.

"לא אכפת לנו אם הוא מהפלג הירושלמי או קנאי צאלמער, בבית הכנסת כאן לא יפגעו בגדולי ישראל", הבהיר בנחרצות אחד העסקנים שהורה על סילוקו של האברך הסורר.

האברכים ההמומים הסבירו כי יש לעשות סוף לתופעה המבישה בה אברכים קיצונים מורים לעצמם היתר לפעור פיהם כנגד גדולי הדור השם ירחם. "מדובר בקו אדום שאסור לחצות אותו ומי שיעשה זאת יידע שישלם מחיר", אמרו האברכים בכעס.

יצויין כי מקרה חריג זה מצטרף לגל של פאשקווילים ותעמולה ארסית שהפיצו קיצונים הזויים ברחובות ירושלים בערב חג שביעי של פסח בניסיון לפגוע ולזלזל בגדולי ישראל המנהיגים את הציבור החרדי ולהטיל קרירות בציבור הרחב ההולך לאורם.

"מדובר בנסיון נלוז להתריס ולפגוע בנשמת אפו של הציבור החרדי שהוא הציות לגדולי הדור", אמרו העסקנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר