טרגדיה באשדוד

נדבק בחיידק הטורף: התינוק חיים דן ששון ז"ל

באשדוד התקבלה בהלם הבשורה המרה על פטירתו של התינוק חיים דן ששון ז"ל, בן ה-8 חודשים, לאחר שנדבק בחיידק הטורף. דודו בשיחה עם "כיכר השבת": "עשינו את שלנו, התפללנו" (חרדים)

משה ברדא | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

באשדוד התקבלה בהלם הבשורה המרה על פטירתו של התינוק חיים דן ששון ז"ל, בן ה-8 חודשים, לאחר שנדבק בחיידק הטורף ובמשך מספר ימים נלחם על חייו.

הרב גבי ששון, דודו של התינוק, מספר ל"כיכר השבת" כי "ביום שלישי בלילה היה לילד חום, ההורים הלכו יחד עם הילד למוקד בירושלים, הרופאה ראתה כתם על הגוף ואמרה שהיא חוששת מהחיידק הטורף. היא הזמינה אמבולנס והטיסו אותו ל'הדסה הר הצופים', ומאז הוא נלחם על החיים ובשעות האחרונות לצערינו המר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו"

"זה אחיין שלי שאהבתי אותו מאוד", הוא אומר ובקולו עצב רב. "המשפחה מרגישה מאוד קשה עם הסיפור, אנחנו עשינו את שלנו התפללנו ככל יכולתינו אבל כך רצה רצונו".

הרב ששון מוסיף ואומר כי "בני המשפחה מנסים להיות חזקים, לא האמנתי שאחי וגיסתי הם כאלה חזקים עד שראיתי את המקרה הנוכחי, לצערינו הרב".

אחד מהאברכים שלומדים בכולל 'גרודנא' ומכיר את הורי הילד מספר ל"כיכר השבת" כי האבא הוא אחד מפארי הישיבה. "זה צער גדול ועצב גדול לכל אברכי הכולל ומכה קשה מאוד"

"הראש ישיבה היום, הרב שמידע, עולים אליו כמו שעלו לרב קרלינשטיין זצ"ל בשקיעה של הפסח כדי להיפרד מהחג ושם הוא סיפר, שזה אחד מבני החבורה וכולנו צריכים להתעורר בתשובה", מספר האברך. "אנחנו האברכים כל אחד מרגיש שזה קרה לו, כל אחד מרגיש שחתכו ממנו בשר החי, קשה מאוד לא פשוט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר