"מפקד הספה": צפו במערכון של ברק אובמה

נשיא ארצות הברית ברק אובמה ערך את ארוחת הערב המסורתית לעיתונאים וצחק על כולם: ממועמדותו המפחידה של טראמפ ועד לפחד של ברני סנדרס מתרומות. צפו במערכון שהוקרן באירוע (בעולם)

(מתוך ערוץ היוטיוב של הבית הלבן)

נשיא ארצות הברית ערך הלילה (ראשון) את ארוחת הערב השנתית לעיתונאים בבית הלבן, בה מקובל באופן מסורתי שנשיא ארצות הברית מתבדח על חשבון עצמו ויריביו הפוליטיים. בתחילת הנאום שנשא, "עקץ" הנשיא את דונאלד טראמפ כשהוא אומר כי מדובר בארוחת הערב המסורתית האחרונה שלו "וייתכן אולי אף האחרונה בהיסטוריה".

הנשיא אף הקרין מערכון שצולם עליו ונקרא "מפקד הספה" בסרטון מתייחס אובמה בהומור למספר האשמות שהועלו בעבר, בין היתר הוא נראה מנסה לשכנע את פקידת הרישוי כי תעודת הלידה שהוא מציג בפניה אמתית לגמרי, כשהוא רומז לטענות שהועלו בעבר על ידי דונאלד טראמפ בדבר האותנטיות של תעודת הלידה שלו.

במערכון נראה אובמה, שמכהן כיום בין היתר כמפקד העליון של צבא ארצות הברית, מתכונן ליום שאחרי הבחירות לנשיאות ארצות הברית, כשהוא מנסה להתקבל לאימון קבוצת "בייסבול" ומגלה שניתקו לו את הטלפון בפנים, בהמשך "מנסה" הנשיא להתייעץ עם מספר דמויות אמריקאיות מוכרות.

במהלך נאומו האחרון של אובמה בארוחת הערב, "עקץ" הנשיא את דונאלד טראמפ, ברני סנדרס, ואפילו את הילרי קלינטון. הוא פנה הנשיא לראש עיריית ניו יורק לשעבר, מייקל בלומברג, שהיו מי שהשוו בינו לבין טראמפ, ואמר: "ההשוואה הזו בינך לבין טראמפ היא לא לגמרי הוגנת. אחרי הכול, מייק עמד בראשות עיר גדולה, הוא מבין לעומק מדיניות והוא באמת שווה את סכום הכסף שהוא טוען שיש לו".

בהמשך פנה הנשיא לטראמפ, שלא נכח באירוע, ואמר "אני קצת פגוע מכך שהוא לא נמצא פה הלילה. היה לנו כל כך כיף בפעם הקודמת. וזה גם מפתיע, יש כאן חדר מלא בכתבים, סלבריטאים, מצלמות והוא אומר 'לא'. האם הארוחה הזו ראוותנית מדי לדונלד? מה לעזאזל הוא עושה במקום? הוא בבית, אוכל 'סטייק טראמפ' ומצייץ עלבונות לאנגלה מרקל? מה הוא עושה?". אובמה סיים ואמר "אוקיי, זה מספיק. יש לי עוד חומרים. אני לא אבזבז יותר מדי זמן על הדונלד".

גם על המועמדת ששימשה כמזכירת המדינה בממשלו הקודם לא ריחם אובמה ואמר כי "אתם חייבים להודות בזה, הילרי מנסה לפנות לבוחרים הצעירים קצת כמו הקרובים שלכם שהרגע פתחו חשבון פייסבוק. 'אמריקה היקרה, הבנת את ה-poke (הודעה ברשת החברתית פייסבוק) שלי? זה מופיע על הקיר שלך? אני לא בטוחה אם אני משתמשת בזה נכון. באהבה, דודה הילרי'. זה לא ממש משכנע".

בהתייחס לברני סנדרס, אמר הנשיא כי מדובר ב"פנים הזוהרות החדשות של המפלגה הדמוקרטית. ברני, אתה נראה כמו מיליון דולר. או אם ננסח את זה במונחים שאתה מבין, אתה נראה כמו 30 אלף תרומות של 27 דולר כל אחת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר