"פרישע כוחות"

הראב"ד והאדמו"ר מתולדות אהרן נפגשו והודו זה לזה • צפו

כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן הגיע אמש (ראשון) לביקור מיוחד בביתו של ראב"ד "העדה החרדית" הגאון רבי משה שטרנבוך. השניים הודו זה לזה ובירכו זה את זה • תיעוד מיוחד (חסידים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן הגיע אמש (ראשון) לביקור מיוחד בביתו של ראב"ד "העדה החרדית" הגאון רבי משה שטרנבוך.

מיד בתחילת הביקור, ביקש האדמו"ר מתולדות אהרן להודות לגר"מ שטרנבוך על שיחותיו הנמסרים מידי שבוע בהיכל ישיבתו, אשר מופצים מידי שבוע באלפי עותקים, ונלמדים בקביעות בבית המדרש הגדול תולדות אהרן על ידי אלפי החסידים.

האדמו"ר אמר לראב"ד: "אני לומד את השיחות של הראב"ד מתוך הדפים המגיעים לבית מדרשינו, יישר כח גדול על כך".

הגר"מ שטרנבוך ביקש גם הוא להודות לאדמו"ר על המצות ששלח לו מהמצות המיוחדות שנאפו בראשותו בערב פסח במאפיית תולדות אהרן תוך כדי אמירת הלל.

השניים שוחחו בדברי תורה בענייני ספירת העומר, וכמו כן שוחחו בעניינים אקטואליים העומדים על הפרק, כמו על השלטון בארץ ישראל. "מעולם יהודים לא העלו על קצה דעתם שיקום שלטון של רשעים קודם ביאת משיח בארץ ישראל, זה לא מוזכר בזוהר ובשאר ספרים המדברים על סדר הגלות והגאולה, חוץ מהרמ"ק בפרשת נח שמזכיר זאת בדרך רמז" - אמר הגר"מ שטרנבוך.

בסיום הביקור אמר אדמו"ר מתולדות אהרן לראב"ד כי "צומח דור חדש של צעירי הצאן, ויש צימאון גדול בצאן קדשים, הקב"ה יעזור שתהיו בריאים וחזקים ותוכלו להמשיך להנהיג לאורך ימים ושנים את העדה החרדית מתוך בריות גופא ונהורא מעליא, "וקווי ה' יחליפו כח יחליפו אבר כנשרים", כל יום ויום תתחדשו עם כוחות חדשים - פרישע כוחות', ותזכו לעמוד הלאה על משמרת הקודש, העמידו תלמידים הרבה בבריות גופא ונהורא מעליא".

באורח נדיר ליווה הגר"מ שטרנבוך את האדמו"ר לעבר היציאה מביתו, ובירכו שיזכה להמשיך להרביץ תורה ויראה לאלפי אלופי בני היהדות החרדית הממשיכים את דרך היישוב הישן מתוך התבדלות מוחלטת מהשלטון בארץ ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר