האייפון יפתור את פרשת היעלמות הנערים בחופי ברמודה?

ענקית הטכנולוגיה תפרוץ מכשיר אייפון ששייך לאוסטין סטפנוס, נער בן 14 שמוגדר נעדר מזה מספר חודשים, זאת בכדי לעלות על עקבותיו שלו ושל חברו פרי כהן שהלכו לאיבוד ליד חופי ברמודה (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
אייפון, ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

ענקית הטכנולוגיה אפל סירבה בעקשות לפרוץ את מכשיר האייפון של המחבל שעמד מאחורי הטבח בסן-ברנרדינו, זאת למרות דרישות חוזרות ונשנות מצד ארגון הביון ה-FBI. כעת מתברר, כי אולי בשביל חקירת פיגוע אפל לא מוכנה לסייע, אבל בשביל מקרים אחרים כן.

לפי הדיווחים בימים האחרונים, ענקית הטכנולוגיה תפרוץ מכשיר אייפון ששייך לאוסטין סטפנוס, נער בן 14 שמוגדר נעדר מזה מספר חודשים, זאת בכדי לעלות על עקבותיו שלו ושל חברו פרי כהן.

כהן וסטפנוס יצאו בחודש יולי למסע דייג ונעלמו ככל הנראה לאחר שהסירה עליה היו נסחפה באזור חופי ברמודה. לאחרונה, נמצאה הסירה ובתוכה מכשיר האייפון של אחד הנערים.

הגופים שחוקרים את הפרשה הביעו תקווה כי האייפון מכיל רמזים לגבי מצבם והסיבה להיעלמותם של שני הנערים. בסוף השבוע האחרון, הודיעה אפל כי כל פרט שתצליח לשחזר מהמכשיר שנמצא יועבר לבית המשפט.

המידע יועבר לבית המשפט מאחר ובין המשפחות של הנערים התנהל מאבק. משפחתו של פרי חששה כי משפחתו של אוסטין לא תעביר את המכשיר לגורמים לחוקרים את הפרשה ותבעה מבית המשפט להוציא צו שיחייב את המשפחה למסור את מכשיר האייפון שנמצא לרשויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר