בן של דיין

אורי איגרא - כתב הדתות החדש של 'גלי צה"ל'

אורי איגרא, נשוי ובן 23, יחל בחודש יולי לשמש ככתב לענייני דתות ב'גלי צה"ל' ויחליף את אוריה אלקיים. אביו הדיין הרב אליעזר איגרא ל"כיכר השבת": "בשמי ובשם כל המשפחה - הרבה הצלחה" (מדיה)

משה ברדא | כיכר השבת |
אורי איגרא (צילום: פייסבוק)

מינוי חדש: אורי איגרא, יחל בחודש יולי לשמש ככתב לענייני דתות ב'גלי צה"ל' ויחליף את הכתב אוריה אלקיים ששימש בתפקיד בשנים האחרונות, וכעת מסיים את שירותו הצבאי.

אורי איגרא, בנו של הרב אליעזר איגרא אב בית הדין בבאר שבע, נשוי בן 23, אח לתשעה אחים, מתגורר כעת בעיר רמת גן.

בצהריים, כתב איגרא בדף הפייסבוק שלו: "כתב דתות החדש של גלצ!".

בתחילת דרכו גדל בישוב כפר מימון, למד בישיבה תיכונית דימונה מויד לאחר מכן עבר ללמוד בישיבת מעלה אליהו בתל אביב - שם למד במשך חמש שנים. אורי התגייס לצה"ל בחודש יולי האחרון ונכנס במקומו של הכתב אוריה אלקיים.

הרב אליעזר איגרא אב בית הדין באר שבע והמתמודד לדיין בבית הדין הגדול אומר ל"כיכר השבת" כי "בשמי ובשם כל המשפחה אנחנו רוצים לאחל לאורי היקר הרבה הצלחה בתפקיד החדש והחשוב אליו נכנס ברדיו גלי צה"ל, כולנו תקווה שימלא את התפקיד בהצלחה ולשם שמיים וחיזוק פני היהדות במדינת ישראל, ויעשה אך ורק דברים חיוביים".

הרב איגרא מוסיף ואומר כי "הוא התגייס לגלי צה"ל, יש שם בתוך הרדיו ובמקצוע שהוא לקח ככתב לענייני דתות, ישנם תפקידים חשובים מאוד, הוא יכול להשפיע המון בתקשורת שיראו את פני העולם היהודי באופן חיובי, וזה תפקיד מאוד חשוב".

על שמו של כתב הדתות היוצא, אוריה אלקיים, שעדיין לא יודע להיכן פניו מועדות, נרשמים לא מעט חשיפות ופרסומים, בהם: אפליית בני העדה האתיופית ברישום לנישואין בפתח תקווה, פרשה שחשף וליווה במשך קרוב לשנתיים; פרסום הקלטות בתקופת הבחירות לכנסת בהן נשמעת עדינה בר שלום תוקפת את השר דרעי וכן סירוב בית ספר חרדי לקבל את נשיא המדינה ריבלין בפתח שנת הלימודים האחרונה בגלל התבטאויותיו של ריבלין בסוגיות שונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר