ממשלת אחדות?

בנט מאיים: "אם לוקחים לנו את תיק המשפטים, לא נשב בקואליציה"

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט מאיים כי אם תיק המשפטים יעבור ל'מחנה הציוני' בכדי לצרפם לממשלה, הוא יפרוש: "אם לוקחים לנו את תיק המשפטים, לא נשב בקואליציה" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מאיים. נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בזמן שהפרשנים ממשיכים לדווח על משא ומתן בין 'הליכוד' ל'המחנה הציוני' באשר לכניסתם לממשלה, גם בתמורה להעברת תיק המשפטים מידי 'הבית היהודי', מעביר יו"ר המפלגה נפתלי בנט מסר ברור לראש הממשלה: אם תיק המשפטים יועבר מידיה של השרה איילת שקד - המפלגה תפרוש מהקואליציה.

על פי הדיווח ב'הארץ', בשיחות סגורות התבטא בנט ואמר: "אם לוקחים לנו את תיק המשפטים, לא נשב בקואליציה. אנחנו רואים בתיק המשפטים סוגיה מהותית שמקבילה לשינוי קווי היסוד של הממשלה. זאת לא סוגיה פרסונלית".

אלא שנראה כי ב'ליכוד' לא חוששים מהאיומים של בנט. שר בכיר במפלגה אמר לעיתון: "כל מפלגה תצטרך לתרום את חלקה ולוותר על תיקים לטובת הרחבת הקואליציה. התיקים שבידי הבית היהודי בהחלט נמצאים על הפרק".

יצוין כי במידה ויצחק הרצוג אכן יגיע להסכם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על כניסת 'המחנה הציוני' לממשלה, הרי שהוא צפוי להיתקל בהתנגדות נחרצת של חלק מחבריו כדוגמת ציפי לבני ושלי יחימוביץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר